Gå til innhold

Dette var en super oppdatering...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bare vært problemer med at forumet stadig er nede etterpå jo

Anonymkode: 2f8fe...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her må jeg rett og slett beklage at det oppstod ett problem og at det var så omfattende for noen. Jeg ble først oppmerksom på det for 10 minutter siden, men rettetiden tok heldigvis kort tid. Hvis det oppstår lignende problemer igjen kan man prøve å sende meg en PM, men hvis ikke dette går kan man også bruke kontakt oss skjemaet nederst på siden så skal vi få ordnet det så fort vi kan.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ann Christin skrev:

Her må jeg rett og slett beklage at det oppstod ett problem og at det var så omfattende for noen. Jeg ble først oppmerksom på det for 10 minutter siden, men rettetiden tok heldigvis kort tid. Hvis det oppstår lignende problemer igjen kan man prøve å sende meg en PM, men hvis ikke dette går kan man også bruke kontakt oss skjemaet nederst på siden så skal vi få ordnet det så fort vi kan.

Ann Christin, admin

Så nå er alt i orden? For det har jp vært nedetid nå før denne siste

Anonymkode: 2f8fe...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Så nå er alt i orden? For det har jp vært nedetid nå før denne siste

Anonymkode: 2f8fe...b8a

Når opplevde du nedetid? Jeg trodde du tenkte på problemet som vistnok har vært av og på siden i går, at forum og underforum kan åpnes, men ikke tråder.

Hvis du kan gi meg litt mer informasjon så kan jeg få videreformidlet til teknisk.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ann Christin skrev:

Når opplevde du nedetid? Jeg trodde du tenkte på problemet som vistnok har vært av og på siden i går, at forum og underforum kan åpnes, men ikke tråder.

Hvis du kan gi meg litt mer informasjon så kan jeg få videreformidlet til teknisk.

Ann Christin, admin

Helt siden den siste oppdateringen har det vært flere korte perioder hvor jeg har fått opp at forumet var utilgjengelig, kom da ikke inn i det hele tatt, b.l.a natt til søndag. Du kan se det på anonymforumet at det ikke er postet noe i en lang periode, det er flere sånne småperioder og.

Anonymkode: 2f8fe...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Helt siden den siste oppdateringen har det vært flere korte perioder hvor jeg har fått opp at forumet var utilgjengelig, kom da ikke inn i det hele tatt, b.l.a natt til søndag. Du kan se det på anonymforumet at det ikke er postet noe i en lang periode, det er flere sånne småperioder og.

Anonymkode: 2f8fe...b8a

Takk for svaret og informasjonen. Såfremt vi selv ikke er på forumet når slikt oppstår får vi det dessverre ikke med oss med mindre noen melder ifra :)

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Ann Christin skrev:

Takk for svaret og informasjonen. Såfremt vi selv ikke er på forumet når slikt oppstår får vi det dessverre ikke med oss med mindre noen melder ifra :)

Ann Christin, admin

Hvis man ikke kommer inn, så er eneste løsning å bruke kontaktskjema og det er en dårlig løsning når man må gi fra seg mailadresse

Anonymkode: 2f8fe...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvis man ikke kommer inn, så er eneste løsning å bruke kontaktskjema og det er en dårlig løsning når man må gi fra seg mailadresse

Anonymkode: 2f8fe...b8a

Hvis foreldreforumet er nede og man ikke vil oppgi mail for kontakt kan man evt gå inn på ett av Egmonts andre forum (Kvinneguiden eller Dr. Online) og bruke kontakt oss knappen i bunnen av siden. Da blir det sendt til forumansvarlig, og man må ikke oppgi mail.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ann Christin skrev:

Hvis foreldreforumet er nede og man ikke vil oppgi mail for kontakt kan man evt gå inn på ett av Egmonts andre forum (Kvinneguiden eller Dr. Online) og bruke kontakt oss knappen i bunnen av siden. Da blir det sendt til forumansvarlig, og man må ikke oppgi mail.

Ann Christin, admin

Det visste jeg ikke, takk :)

Anonymkode: 2f8fe...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det visste jeg ikke, takk :)

Anonymkode: 2f8fe...b8a

Jeg ser nå man må være innlogget der og dessverre, så da var det ikke noe tips utenom. Evt kan man lage seg en profil der og sende forumansvarlig en PM. Men som oftest får vi det som sagt med oss, vare bare nå i natt og dag tidlig at det ikke ble oppdaget før noen timer dessverre.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ann Christin skrev:

Jeg ser nå man må være innlogget der og dessverre, så da var det ikke noe tips utenom. Evt kan man lage seg en profil der og sende forumansvarlig en PM. Men som oftest får vi det som sagt med oss, vare bare nå i natt og dag tidlig at det ikke ble oppdaget før noen timer dessverre.

Ann Christin, admin

Men da burde dere vurdere å finne en løsning som ikke innebar at man må bruke mail, eller opprette bruker på andre forum

Anonymkode: 2f8fe...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men da burde dere vurdere å finne en løsning som ikke innebar at man må bruke mail, eller opprette bruker på andre forum

Anonymkode: 2f8fe...b8a

Jeg kan melde ideen videre. Systemet pr i dag fungerer jo greit da man uansett er logget inn og mailen som finnes i profilen er den som blir oppgitt i beskjeden til forumansvarlig.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei

Man kan benytte kontaktskjemaet på alle forum uten å være logget inn, men man må oppgi en mailadresse for at vi skal kunne svare. Ellers blir det jo ikke mulig å komme med tilbakemelding. Du kan jo da evt oppgi en annen mail enn den som sier hva du heter, evt opprette en med et uekte brukernavn.

Hanne Mari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...