Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #1 Skrevet 12. mai 2019 Hva hadde du valgt å dra på? Anonymkode: b07c2...17a
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #3 Skrevet 12. mai 2019 Fotballkamp (hvis det var med barna mine). Foreldremøte kan man lese referat fra. Anonymkode: ada4d...ced
frk Nilsen Skrevet 12. mai 2019 #4 Skrevet 12. mai 2019 Foreldremøte. Var nettopp på foreldremøte med ganske så glissent oppmøte. Det blir skrevet referat, men alt får ikke plass i referatet. Skole går foran fritidsaktiviteter.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #5 Skrevet 12. mai 2019 9 minutter siden, frk Nilsen skrev: Foreldremøte. Var nettopp på foreldremøte med ganske så glissent oppmøte. Det blir skrevet referat, men alt får ikke plass i referatet. Skole går foran fritidsaktiviteter. Ja, jeg tenker egentlig at det er bedre å være der, enn å lese referat. Samtidig er det jo et barn som må dra med barnevakt på kamp.. Vanskelig valgt dette. Anonymkode: b07c2...17a
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #6 Skrevet 12. mai 2019 Foreldremøte. Ja, du kan lese referat, men du kan ikke være med i diskusjonen eller være med på å ta avgjørelser om du ikke er der. Jeg ser ikke problemet med at barnevakt er med på kamp eller at det kjører med noen andre. Unger har godt av å se at vi foreldre ikke alltid kan være med på slike ting også, at noen ganger så finnes det viktigere ting. Begge deler er for barnet, så det er faktisk viktig for barnet at du er på møte også. Anonymkode: 7cfa7...48c
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #7 Skrevet 12. mai 2019 Foreldremøte. Ja, du kan lese referat, men du kan ikke være med i diskusjonen eller være med på å ta avgjørelser om du ikke er der. Jeg ser ikke problemet med at barnevakt er med på kamp eller at det kjører med noen andre. Unger har godt av å se at vi foreldre ikke alltid kan være med på slike ting også, at noen ganger så finnes det viktigere ting. Begge deler er for barnet, så det er faktisk viktig for barnet at du er på møte også. Anonymkode: 7cfa7...48c
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #10 Skrevet 12. mai 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Lege Anonymkode: 23987...bac Nå tror jeg du har svart i feil tråd..? Her var alternativene fotballkamp eller foreldremøte. Anonymkode: b07c2...17a
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #11 Skrevet 12. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nå tror jeg du har svart i feil tråd..? Her var alternativene fotballkamp eller foreldremøte. Anonymkode: b07c2...17a Svarte i rett tråd Anonymkode: 23987...bac
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #12 Skrevet 12. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Svarte i rett tråd Anonymkode: 23987...bac Jeg tulla med "svart i feil tråd", om du ikke forstod det. Så klart skjønte jeg det, at du er ute etter å mobbe andre for å føle deg bedre. Anonymkode: b07c2...17a
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #13 Skrevet 13. mai 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Foreldremøte. Ja, du kan lese referat, men du kan ikke være med i diskusjonen eller være med på å ta avgjørelser om du ikke er der. Jeg ser ikke problemet med at barnevakt er med på kamp eller at det kjører med noen andre. Unger har godt av å se at vi foreldre ikke alltid kan være med på slike ting også, at noen ganger så finnes det viktigere ting. Begge deler er for barnet, så det er faktisk viktig for barnet at du er på møte også. Anonymkode: 7cfa7...48c Nettopp 😊 Anonymkode: fd1e0...6da
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #14 Skrevet 13. mai 2019 Foreldremøte så klart. Man kan ikke være med på alle fotballkamper i sesongen altså, å reise med barnevakt, eller bare sitte på med noen andre på laget, av og til er helt greit. Anonymkode: 36abb...1c8
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #15 Skrevet 13. mai 2019 Foreldremøte. Det er viktigere enn en fotballkamp. Det fordrer at barnet klarer seg godt selv da. Synes generelt foreldre er fryktelig dårlige på å prioritere møter. Det er en uting. Anonymkode: 1124d...4c4
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #16 Skrevet 13. mai 2019 Foreldremøte. At ungene har èn fotballkamp uten at foreldrene er med går helt fint. Her har vi gått glipp av opptil flere pga logistikk, uten at ungene virker å lide noen nød av den grunn. De skjønner at det ikke alltid er så enkelt for oss å klare å være til stede på hver kamp. Anonymkode: 4e2c2...a4b
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #17 Skrevet 13. mai 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg tulla med "svart i feil tråd", om du ikke forstod det. Så klart skjønte jeg det, at du er ute etter å mobbe andre for å føle deg bedre. Anonymkode: b07c2...17a Nei, var ikke ment slik. Unnskyld. Vi misforsto hverandre.💝 Anonymkode: 23987...bac
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #18 Skrevet 13. mai 2019 Hadde det valget i sist uke, valgte foreldremøte. Det er to ganger i året, fotballkamp er hver uke vår og høst. Er med på alle jeg kan (tre barn-tre kamper i uka, noen kan jeg ikke dra på..) Anonymkode: e6f6d...5cc
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #19 Skrevet 13. mai 2019 Det burde være en selvfølge å stille på foreldremøte Anonymkode: e31d9...28e
Tipp topp Skrevet 13. mai 2019 #20 Skrevet 13. mai 2019 Med mindre det er en helt spesiell kamp bør foreldremøte gå først. Vanlige fotballkamper er det nok av og man kan normalt ikke se på alle. Er det imidlertid en finalekamp eller viktig mesterskap kan fotballkampen prioriteres.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #21 Skrevet 13. mai 2019 Hvis man kan få til begge deler, så gjør man jo det. Jeg hadde ikke kunne fått til begge deler og hadde valgt fotballkamp. Antakelig er det vel en del foreldre som ikke kan komme pga kamp? Anonymkode: 787f4...303
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #22 Skrevet 13. mai 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis man kan få til begge deler, så gjør man jo det. Jeg hadde ikke kunne fått til begge deler og hadde valgt fotballkamp. Antakelig er det vel en del foreldre som ikke kan komme pga kamp? Anonymkode: 787f4...303 Jeg vet ikke hva de andre som er alene gjør, men de som er to drar nok en til hver ting. Jeg har ikke mulighet til det og må derfor skaffe barnevakt, møtet varer også lenger enn kampen så noen må passe ungen før og etter den. Men da tror jeg at jeg følger flertallet her og prioriterer møtet. Anonymkode: b07c2...17a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå