Gå til innhold

Barnslig voksen dame-frustrert ung mann


Anbefalte innlegg

Skrevet

er en gutt på 23 som har et forhold til en voksen dame. damen har en guttunge på 7 år som jeg ikke har noe med å gjøre, men syntes er søt og liker å glede barn uansett. ville gi guttungen en gave nr 2 til sin bursdag, men dette var ikke akseptabelt i hennes verden. jeg mener hun er frekk og barnslig som i det hele tatt lager en stor greie ut av dette her. han har jo troas alt bursdag 1 gang i året og da skal det være lov å bli skjemt bort litt. er dere enige?

Anonymkode: c3add...387

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer litt an på hva gaven er.

Anonymkode: 4f8cd...9b5

Skrevet

😂😂

Anonymkode: de46a...382

Skrevet

Hvorfor skal du gi en gave til et barn du ikke har noe med å gjøre ellers?

Er det du som vil gi en gave nr. to til 5000 kr eller noe slikt?

Anonymkode: 4d379...caa

Skrevet (endret)

hvorfor ikke?

Endret av peter Pan
Skrevet

Har full forståelse for damens synspunkt! Hvis jeg hadde hatt en 23 år gammel "toyboy" som elsker, så hadde jeg ikke satt pris på at han hadde kommet med bursdagsgaver til barnet mitt. 

Anonymkode: 776f2...1ce

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har full forståelse for damens synspunkt! Hvis jeg hadde hatt en 23 år gammel "toyboy" som elsker, så hadde jeg ikke satt pris på at han hadde kommet med bursdagsgaver til barnet mitt. 

Anonymkode: 776f2...1ce

Enig 

Anonymkode: de46a...382

Skrevet

Jeg forstår damen veldig godt, hun vil ikke blande barnet inn i deres forhold, og setter grenser. At du ikke har forståelse for det er merkelig, kanskje du bør leke med noen på egen alder ?

Anonymkode: 8bbd6...37e

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg forstår damen veldig godt, hun vil ikke blande barnet inn i deres forhold, og setter grenser. At du ikke har forståelse for det er merkelig, kanskje du bør leke med noen på egen alder ?

Anonymkode: 8bbd6...37e

👍

Anonymkode: de46a...382

Skrevet

Jøss, her er du helt på viddene altså.

Dere har et seksuelt forhold, du er hennes unge leketøy, ikke en fremtidig reservepappa til barnet hennes. Du har ingenting med barnet å gjøre, altså vil hun ikke blande familieliv og sexliv, da kan du selvfølgelig ikke komme med en gave til gutten.

Anonymkode: 6d5e2...fba

Skrevet

Det er jo du som er barnslig hi, ikke hun. Du er helt på viddene

Anonymkode: 08e96...a58

Skrevet

Dette må vel være tull? Selvfølgelig gir du ikke gave til sønnen hennes, som du ikke har noe med å gjøre i utgangspunktet. Hva skal det stå på kortet, tenker du? "Hilsen Ole, han som ligger med din mor". 

Anonymkode: 259ce...f89

Skrevet
På 13.5.2019 den 12.19, Anonym bruker skrev:

Dette må vel være tull? Selvfølgelig gir du ikke gave til sønnen hennes, som du ikke har noe med å gjøre i utgangspunktet. Hva skal det stå på kortet, tenker du? "Hilsen Ole, han som ligger med din mor". 

Anonymkode: 259ce...f89

 

Anonymkode: de46a...382

Skrevet
På 13.5.2019 den 12.19, Anonym bruker skrev:

Dette må vel være tull? Selvfølgelig gir du ikke gave til sønnen hennes, som du ikke har noe med å gjøre i utgangspunktet. Hva skal det stå på kortet, tenker du? "Hilsen Ole, han som ligger med din mor". 

Anonymkode: 259ce...f89

😂

Anonymkode: 4dba4...ac6

Skrevet
På 12.5.2019 den 22.17, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skal du gi en gave til et barn du ikke har noe med å gjøre ellers?

Er det du som vil gi en gave nr. to til 5000 kr eller noe slikt?

Anonymkode: 4d379...caa

Tenkte det samme! 

Anonymkode: ffdf6...dd6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...