Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #1 Skrevet 12. mai 2019 Jeg greier ikke vri hodet så langt til siden at haka er rett over skulderen. Er det unormalt? Har ikke vondt i nakken, men føler den er stiv og lite tøyelig om dere skjønner. Har blitt sånn de siste par mnd... Anonymkode: 22ec8...0b3
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #2 Skrevet 12. mai 2019 Nå måtte jeg teste. Jeg kan få haka rett over skulderen på den ene siden, men ikke på den andre Anonymkode: 3b3a7...bd9
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #3 Skrevet 12. mai 2019 Jeg klarer å få haka litt over hver skulder, den ene sia litt vanskeligere enn den andre. Jeg klarer også å legge øret nedpå skuldra uten problemer, er litt stivere nå enn for ett år siden. Dette er det vist mange som ikke klarer fikk jeg beskjed om når jeg var på undersøkelse på sykehuset. Har vært hos endel leger, spessialister og fysiterpauter oppigjennom åra og hver gang får jeg beskjed om at mine vonter er pga stiv nakke eller muskelknuter før de undersøker meg. Og hver gang får jeg hmmm når de undersøker meg for jeg er vist alt for myk og ikke en muskelknute. Jeg har vist en jobb som tilsier at jeg skal ja det, men mine uvaner gjør nok at nakken er som den er. For får jeg noen sekunder ledig på jobb sitter ellerr står jeg og tøyer nakken, ruller hodet rundt og igrunn bare gjør rare ting med hodet som de andre på jobben min sier. Jeg kan også gjøre slik når jeg sitter og ser på tv. Jeg har hatt noen oprasjoner i nakke og hode det siste året, det har gjort at jeg ble stiv som en stokk i nakken, men jeg har nå klart å få den nesten tilbake som den var. Det kommer bare masse rare knake lyder, stikkinger når jeg tøyer litt for mye, men det vet jeg er ufarlig og bare en bivirkning etter de lekte litt inni hodet mitt. Det er fult mulig å gjøre nakken mer beveglig, mendet tar tid og toldmodighet. Det er veldig lurt å tøye nakken, for mange vonter bunner ofte med stiv nakke eller muskelknuter. Anonymkode: 946f6...404
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #4 Skrevet 12. mai 2019 Tja. 50-55 grader kanskje? Såvidt forbi skulder. Anonymkode: ccd45...8b7
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #5 Skrevet 12. mai 2019 Så det er ikke unormalt? Føler det stopper opp men at jeg burde greie litt lengre. Rar følelse, vanskelig å forklare. Tørr ikke tøye etter at jeg leste 2 historier nylig ang hjerneslag etter "tøying av nakke" 🙄 Anonymkode: 22ec8...0b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå