Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #1 Skrevet 12. mai 2019 At en 34 år gammel mann var sammen med en 19 år gammel jente? Anonymkode: 7791b...9fe
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #2 Skrevet 12. mai 2019 Ja! For maktforholdene er ikke i ballanse. Det ville være noe annet om hun var 30 og han 45. Da ville de stille mere likt. Anonymkode: 50307...0c4
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #4 Skrevet 12. mai 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja! For maktforholdene er ikke i ballanse. Det ville være noe annet om hun var 30 og han 45. Da ville de stille mere likt. Anonymkode: 50307...0c4 Enig. Det er svært sjelden slike forhold er sunne. Anonymkode: 5cf52...319
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #7 Skrevet 13. mai 2019 Nei. begge er voksen Anonymkode: f69bc...fc6
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #8 Skrevet 13. mai 2019 Jeg er nok neppe den rette til å uttale meg, kan sikkert svare både ja, og nei utfra egne erfaringer. Jeg har hatt et seksuelt forhold til en mann som var eldre enn min far, 20 år eldre enn meg. Dette var når jeg var18-20 år. Da var dette både spennende og mystisk, og litt kult at "han som var så gammel" valgte akkurat meg. I dag når jeg selv er litt eldre enn denne mannen var da ser at guttunger på 38-40 fortsatt kun kan være guttunger, at alder kun er et tall, og ikke sier så mye om modenhet. Jeg syntes ikke da at det var ekkelt, erfarte at han kunne være like usikker som de på min egen alder. Jeg trodde da at han som var så gammel, var veldig erfaren, og han var flink å snakke. Nå i ettertid når jeg tenker over det, så hadde han vært gift og hatt samme partner mesteparten av sitt voksne liv, jeg tror heller ikke han hadde hatt mange partnere etter dette forholdet var over. Tror jo derfor at han ikke var så veldig erfaren. Jeg vil ikke at min datter skal ha noe forhold til en mann som er mye eldre. Dess yngre man er, dess større blir aldersforskjellen. Men så lenge begge er voksen, over 18 år, så spiller aldersforskjellen liten rolle, så lenge det er frivillig. Synes det er ekkelt med organiserte ekteskap, der voksne menn er gift med og har sex med barn helt nede i 6-8 års alderen. Synes det er ekkelt så lenge disse barna, og senere voksne ikke har noe påvirkningskraft, og må godta dette. Synes også det er ekkelt i tilfeller hvor det ikke er likeverdige parter, men den andre har mer makt over forholdet, dette kan være uavhengig av alder. Anonymkode: 2da66...901
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #9 Skrevet 13. mai 2019 Man husker alle skriveriene det var når Jan Thomas giftet seg med Christoffer. Christoffer var 19, Jan Thomas var vel nesten 40. Det er jo ikke ekkelt, de er jo begge voksne, men at de kan ha så mye til felles synes jeg vel er litt rart. Anonymkode: 33d47...cb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå