Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #1 Skrevet 12. mai 2019 Niåringen har lest Gutta i trehuset, en Pingles dagbok, verdens verste rektor, Rampete Robin og de fleste av de bøkene.. Nå slukte han nettopp de fire William Wenton bøkene, og så vil han gjerne ha noe i samme sjanger. Noen som har tips? Anonymkode: f0068...8b3
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #2 Skrevet 12. mai 2019 Akkurat nå leser hun (8år) Georgs Magiske Medisin. Gummi Tarzan likte hun godt og en bokserie med noe magiklubb. Kanskje litt jentete;) Mathilda har hun lest og Madicken er stor stas Anonymkode: 020a0...0af
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #4 Skrevet 12. mai 2019 Harry Potter, Fabeldyr, Roald Dahl, Doktor Proktor og Amuletten. De jeg kommer på nå i farta. Anonymkode: 00a12...44f
the amazing spidermamma Skrevet 12. mai 2019 #5 Skrevet 12. mai 2019 Hilo! Tegneserie om en robotgutt. Morsom, og med masse action. Min åtteåring er hekta. Men de går unna fort. Og Tom Gates. Litt sånn som En pingles dagbok.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #6 Skrevet 12. mai 2019 David Walliams sine bøker er svært populære. Ingenlund boken ble lest i rasende fart. Harry Potter er lest opptil flere ganger. Roald Dahl sine bøker er også lest flere ganger. Anonymkode: f301d...594
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #7 Skrevet 12. mai 2019 Bobla av Siri Pettersen Anonymkode: 980f7...874
frk Nilsen Skrevet 12. mai 2019 #9 Skrevet 12. mai 2019 I tillegg til de som er nevnt over, Simon Stranger Kokotopia
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #10 Skrevet 13. mai 2019 Kattekrigerne var en hit her. Anonymkode: 8c8bb...7e6
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #11 Skrevet 13. mai 2019 Roald Dahl, Amuletten og div gamle seriebøket, typ Frøken Detektiv, Hardyguttene etc Anonymkode: 56d7b...1d7
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #12 Skrevet 13. mai 2019 Takk for mange svar! Han har lest de fleste gamle klassikerene, av Astrid Lindgren og Roald Dahl. Men Harry Potter har han ikke lest og de har jeg liggende. Amuletten har han lest og Tom Gates har han også vært innom 👍🏻 Hilo og David Williams må vi sjekke ut. Simon Stranger også. Jeg hadde mange Frøken detektiv bøker, så de må jeg grave frem. Tror jeg hadde noen Hardyguttene også... Anonymkode: f0068...8b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå