Gå til innhold

Når fødte du iforhold til menstermin/ul termin?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg venter nå første! Og er i uke 32 :)

har forøvrig en uke forskjell på menstermin, og ul termin. Når kom deres barn iforhold til disse datoene? 

Såååå spent på når det braker løs!🤩

ventet dere jente eller gutt? Første, nr 2,3..? 

Anonymkode: a8a97...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første fikk jeg 3 uker før ul-termin. Mener det var litt nærmere mens termin, men husker ikke når den var. Fikk gutt.

Andre kom på termindato, mener jeg hadde mens termin og ul termin omtrent samtidig. Fikk jente.

Venter jente, og tenker egentlig at hun kommer på termindatoen, er 2 dager forskjell på mens termin og ul termin.

Anonymkode: eda9f...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Første fikk jeg 3 uker før ul-termin. Mener det var litt nærmere mens termin, men husker ikke når den var. Fikk gutt.

Andre kom på termindato, mener jeg hadde mens termin og ul termin omtrent samtidig. Fikk jente.

Venter jente, og tenker egentlig at hun kommer på termindatoen, er 2 dager forskjell på mens termin og ul termin.

Anonymkode: eda9f...acc

Oii! Sprik her altså på 1 og 2:) spennende! Lykke til videre🥰

Anonymkode: a8a97...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stålkontroll på El, og viste når de ble unnfanget (spesielt nummer 2 fordi det var eneste barnefri helgen vi hadde den mnd 😏) Men fordi jeg har El på dag 8 og ikke dag 14 som de fleste utregningskalkulatorer får jeg hver gang først en drøy uke senere en jeg selv har regnet ut, og begge ul terminene har vært ca det samme som jm sin. 

Første ble født to dager før ul termin, så nesten to uker etter min utregning. Og min stemte nok, fordi han var 4kg og fostervannet hadde begynt å minke. 

Nr 2 ble født 13 dager før ul termin, og da nesten på samme dato min utregning var. Helt ferdig og fin var han på 3,2kg :)

Anonymkode: dc2be...41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har stålkontroll på El, og viste når de ble unnfanget (spesielt nummer 2 fordi det var eneste barnefri helgen vi hadde den mnd 😏) Men fordi jeg har El på dag 8 og ikke dag 14 som de fleste utregningskalkulatorer får jeg hver gang først en drøy uke senere en jeg selv har regnet ut, og begge ul terminene har vært ca det samme som jm sin. 

Første ble født to dager før ul termin, så nesten to uker etter min utregning. Og min stemte nok, fordi han var 4kg og fostervannet hadde begynt å minke. 

Nr 2 ble født 13 dager før ul termin, og da nesten på samme dato min utregning var. Helt ferdig og fin var han på 3,2kg :)

Anonymkode: dc2be...41d

Oida! Hvordan følte du at du ble møtt av helsevesenet da? Når du faktisk gikk «på overtid» uten at noen tenkte over det, bortsett fra deg selv? Eller, nå gikk det jo bra med både deg og baby! Men var du bekymret i den perioden før ul termin, etter menstermin? :) 

fint nr 2 kom til tiden, kanskje ikke særlig gøy gå alt for lenge over. Merker jeg begynner lengte etter å føde! Hadde jeg aldri trodd jeg skulle, noengang.

Anonymkode: a8a97...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Gutt født 14 dager før ul termin  

2. Gutt født 13 dager før ul tetmin

3. Venter jente ul termin 18 juni. Har følelsen hun kommer før hun og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ca 50/50 om babyen kommer før eller etter termin.

Jeg fødte 3 dager før termin med første og 5 dager før med andre.

Endret av Pobie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...