Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #1 Skrevet 12. mai 2019 De er på en måte befriende, men det å alltid forberede seg på å dø er kanskje litt bortkastet i og med at jeg er frisk og 28. Men jeg ser ikke noen vits i å planlegge noe fremtid, spare til noe . Noen ganger føler også at jeg bør sulte meg litt, for jeg er så redd at jeg dør og alt bare renner ut. Jeg er ikke villig til å ta imot bursdagsgaver da jeg også føler det er bortkastet for de som kjøper det. Føler meg så forferdelig gammel! Jeg har aldri hatt kjæreste, men jeg ser heller ingen vits i å bruke tid på noe slik da han vil miste meg. eller ikke synes jeg er bra nok for den del... Anonymkode: fa7ef...016
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #2 Skrevet 12. mai 2019 Du virker deprimert. Bestill en time til fastlegen din og be om hjelp. Du trenger ikke ha det slik, du kan få et godt og rikt liv. Anonymkode: fd182...603
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #3 Skrevet 12. mai 2019 Det høres ut som du er alvorlig syk! Du må oppsøke hjelp for disse tankene dine! Sånn kan du ikke ha det! Anonymkode: bec2c...467
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #4 Skrevet 12. mai 2019 Hvorfor tenker du sånn da, har du ikke barn? Jeg er 45 år og sikkert høgg-gammel i dine øyne, men jeg ble alvorlig syk for et par år siden og det kunne gått veldig galt. Men noen operasjoner og opphold på sykehus har det gått bra, noen senskader, men ikke verre enn at de kan leves med. Jeg fikk virkelig en oppvekker altså, så utrolig skjørt livet er, men så verdifullt... Jeg gleder meg til årene som kommer, særlig det å følge opp ungene, få svigerbarn, barnebarn osv. Har du ingen slike ting å se frem mot? Hva med arbeid, boligkjøp osv, er alt opplevd for din del, er det ingenting mer du ønsker å gjøre? Hva med reiser? Hvorfor skal du dø og ikke oppleve noen av disse tingene? Selv om du kanskje er psykisk syk nå er det vel ingenting som sier at du ikke skal få bedre dager? Anonymkode: e36a5...6f9
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #5 Skrevet 12. mai 2019 Du er dyp deprimert kjære deg. Akkurat slike tanker hadde jeg når jeg var veldig deprimert. Søk hjelp. Det finnes hjelp. Jeg er heldigvis over den perioden nå. Masse lykke til, til deg. Klem❤️ Anonymkode: 54121...0cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå