Gå til innhold

Jeg er så lettpåvirkelig..deppa :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har liksom ikke egne meninger. Det har ikke vært slik hele livet, så det har bare kommet. Men så har jeg også hatt så lav interesse for ting at jeg bare har tatt det folk sier som en sannhet da.

Men når det er ting jeg er usikker på, så tror alltid på den mest kritiske ofte. Så kommer det en positiv person og så tenker jeg at jeg er dum som ikke hører på vedkommende. Men så kommer en negativ person igjen og dens synspunkt veier mer enn det postive. 
Jeg eier virkelig ikke egne meninger om ting! 
Jeg klarer ikke bestemme meg for noen ting som helst..

Anonymkode: d80f9...141

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få hjelp av fagfolk til å jobbe med depresjonen og selvbildet ditt. Du sier at det ikke alltid har vært slik, da er det en årsak til at det har blitt slik, og det kan psykolog hjelpe deg med å rydde opp i.

Begynn å jobbe med selvbildet ditt selv også, når du blir sikrere på deg selv igjen så. Begynn å gjøre ting som gir deg mestringsfølelse, lær nye ting, utfordre deg selv til å gjøre ting som kanskje ikke er helt behagelig, men som er ufarlig og overkommelig.

Anonymkode: 72c07...10c

Skrevet

Ta kontakt med fagfolk. Lykke til!💝

Anonymkode: b208b...e2d

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Få hjelp av fagfolk til å jobbe med depresjonen og selvbildet ditt. Du sier at det ikke alltid har vært slik, da er det en årsak til at det har blitt slik, og det kan psykolog hjelpe deg med å rydde opp i.

Begynn å jobbe med selvbildet ditt selv også, når du blir sikrere på deg selv igjen så. Begynn å gjøre ting som gir deg mestringsfølelse, lær nye ting, utfordre deg selv til å gjøre ting som kanskje ikke er helt behagelig, men som er ufarlig og overkommelig.

Anonymkode: 72c07...10c

årsaken er at jeg opplever skuffelser etter skuffelser, og at jeg liksom aldri helt kommer meg fra den jeg er. Har aldri likt meg selv.

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

årsaken er at jeg opplever skuffelser etter skuffelser, og at jeg liksom aldri helt kommer meg fra den jeg er. Har aldri likt meg selv.

Du trenger ikke like deg selv for å ha egne meninger. Les deg litt skinkelig opp på sakene og tenk deg om før du erklærer deg enig med andre.

Anonymkode: 07c38...4b6

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du trenger ikke like deg selv for å ha egne meninger. Les deg litt skinkelig opp på sakene og tenk deg om før du erklærer deg enig med andre.

Hvordan leser man seg opp skinkelig? Skikkelig?

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan leser man seg opp skinkelig? Skikkelig?

Ja, skikkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...