Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #1 Skrevet 12. mai 2019 Jeg bestilte en prøvepakke for 3 uker nå. Tenkte å bytte ut alle måltider bortsett fra middag, og spise rent kjøtt/fisk og grønnsaker til middag. Kan man bytte ut en lunsj med en av middagsrettene? Noen som har gått ned og har holdt vekten med NOKAS? Anonymkode: 699bd...4b1
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #2 Skrevet 12. mai 2019 NOKA var det visst.. Anonymkode: 699bd...4b1
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #3 Skrevet 12. mai 2019 Smaker vannnvittig vondt, skikkelig sagflis. Jeg kan godt bytte ut et måltid av og til, men ikke med noka, og det er pga smaken. Anonymkode: 0d76f...4ca
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #4 Skrevet 12. mai 2019 Du går opp igjen etterpå Anonymkode: 485dd...374
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #5 Skrevet 12. mai 2019 Ja, det skal vel noe til å finne noe som faktisk smaker godt. Jeg tenker at hvis man ønsker hjelp til gå ned en 10 kg for så og stabilisere med et sunt kosthold etterpå så vil man kanskje gå opp igjen noe av vekttapet men likevel ligge under startvekt Jeg er 174 høy og 77 kg og vil ned til 67-69 HI Anonymkode: 699bd...4b1
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #6 Skrevet 12. mai 2019 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det skal vel noe til å finne noe som faktisk smaker godt. Jeg tenker at hvis man ønsker hjelp til gå ned en 10 kg for så og stabilisere med et sunt kosthold etterpå så vil man kanskje gå opp igjen noe av vekttapet men likevel ligge under startvekt Jeg er 174 høy og 77 kg og vil ned til 67-69 HI Anonymkode: 699bd...4b1 Jeg har en venninne som vel omtrent har prøvd de pulverdiettene som er. Hun har gått opp igjen hver eneste gang, noen ganger litt mer enn hun gikk ned. Det som har gitt den beste endringen er fullstendig omlegging av mat, mengder og vaner. Anonymkode: 485dd...374
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #7 Skrevet 12. mai 2019 Når du skal så lite ned i vekt. Så ville jeg bare spist sunn mat, og trent. Mye bedre å da gjøre noe, du fint kan fortsette med etterpå. Pulverkurer er mer for de som er svært overvektige. Anonymkode: 51cea...3b8
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #8 Skrevet 12. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har en venninne som vel omtrent har prøvd de pulverdiettene som er. Hun har gått opp igjen hver eneste gang, noen ganger litt mer enn hun gikk ned. Det som har gitt den beste endringen er fullstendig omlegging av mat, mengder og vaner. Anonymkode: 485dd...374 Men har hun gått tilbake til det gamle kostholdet, eller til et sunt kosthold? Mitt inntrykk er at folk som går opp og ned som jojoer slanker seg med ekstreme metoder for så å skli helt ut i etterkant. Anonymkode: 699bd...4b1
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #9 Skrevet 12. mai 2019 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når du skal så lite ned i vekt. Så ville jeg bare spist sunn mat, og trent. Mye bedre å da gjøre noe, du fint kan fortsette med etterpå. Pulverkurer er mer for de som er svært overvektige. Anonymkode: 51cea...3b8 Det står bare så stille selv om jeg spiser sunt. Jeg har fått et problem med ryggen, noe som gjør at jeg har gått ned fra trening 4-5 ganger i uken til 1-2 og det merkes. Jeg er derfor ute etter en boost 😊 Anonymkode: 699bd...4b1
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #10 Skrevet 12. mai 2019 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men har hun gått tilbake til det gamle kostholdet, eller til et sunt kosthold? Mitt inntrykk er at folk som går opp og ned som jojoer slanker seg med ekstreme metoder for så å skli helt ut i etterkant. Anonymkode: 699bd...4b1 Det som er jo at man ofte føler seg litt uhungret og møkklei av å omtrent leve på pulver, og da er det veldig lett å falle tilbake, ihvertfall delvis til gamle synder. Anonymkode: 485dd...374
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #11 Skrevet 12. mai 2019 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det står bare så stille selv om jeg spiser sunt. Jeg har fått et problem med ryggen, noe som gjør at jeg har gått ned fra trening 4-5 ganger i uken til 1-2 og det merkes. Jeg er derfor ute etter en boost 😊 Anonymkode: 699bd...4b1 Men kanskje du må lavere ned i kalorier når du har senket aktivitetsnivået? Anonymkode: 485dd...374
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #12 Skrevet 12. mai 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men kanskje du må lavere ned i kalorier når du har senket aktivitetsnivået? Anonymkode: 485dd...374 Ja, jeg må det.. men jeg får det liksom ikke til. Har kuttet brød og poteter, og er igrunn litt usikker på hva som henter inn kaloriene. Godteri eller snacks spiser jeg ikke. Jeg drikker lite vann, sover kanskje for lite og beveger meg for lite ( mye hjemmekontor bla.) Nå har jeg jo bestilt denne prøvepakken, så jeg tester det ut. Kommer som nevnt til å spise middag som vanlig, for jeg vil ikke slanke meg foran barna.. Anonymkode: 699bd...4b1
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #13 Skrevet 12. mai 2019 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, jeg må det.. men jeg får det liksom ikke til. Har kuttet brød og poteter, og er igrunn litt usikker på hva som henter inn kaloriene. Godteri eller snacks spiser jeg ikke. Jeg drikker lite vann, sover kanskje for lite og beveger meg for lite ( mye hjemmekontor bla.) Nå har jeg jo bestilt denne prøvepakken, så jeg tester det ut. Kommer som nevnt til å spise middag som vanlig, for jeg vil ikke slanke meg foran barna.. Anonymkode: 699bd...4b1 Hvis du teller kalorier så er det lett å se hvor du kan kutte. Du sier du drikker lite vann, da drikker du kanskje noe kaloririkt i stedet for? Ellers så er det jo de vanlige småtingene som er fort å glemme at det er en del kalorier i. F.eks en sunn salat med en liten slump olje, litt fløte eller rømme i maten, ostegratinert mat, majones. Anonymkode: 485dd...374
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #14 Skrevet 12. mai 2019 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, jeg må det.. men jeg får det liksom ikke til. Har kuttet brød og poteter, og er igrunn litt usikker på hva som henter inn kaloriene. Godteri eller snacks spiser jeg ikke. Jeg drikker lite vann, sover kanskje for lite og beveger meg for lite ( mye hjemmekontor bla.) Nå har jeg jo bestilt denne prøvepakken, så jeg tester det ut. Kommer som nevnt til å spise middag som vanlig, for jeg vil ikke slanke meg foran barna.. Anonymkode: 699bd...4b1 Lykke til forresten Håper det blir bra Anonymkode: 485dd...374
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #15 Skrevet 12. mai 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis du teller kalorier så er det lett å se hvor du kan kutte. Du sier du drikker lite vann, da drikker du kanskje noe kaloririkt i stedet for? Ellers så er det jo de vanlige småtingene som er fort å glemme at det er en del kalorier i. F.eks en sunn salat med en liten slump olje, litt fløte eller rømme i maten, ostegratinert mat, majones. Anonymkode: 485dd...374 Jeg skal begynne å skrive ned. Det er bevisstgjørende. Jeg drikker ikke kaloriholdig ting, kun kaffe og av og til Bris. Har en veldig underutviklet tørsthetsfølelse.. HI Anonymkode: 699bd...4b1
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #16 Skrevet 12. mai 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skal begynne å skrive ned. Det er bevisstgjørende. Jeg drikker ikke kaloriholdig ting, kun kaffe og av og til Bris. Har en veldig underutviklet tørsthetsfølelse.. HI Anonymkode: 699bd...4b1 Det er det, jeg fikk meg noen overraskelser når jeg gjorde det. Det kan fort bli mange kalorier når man steker eller ovnsbaker mat, for da bruker man jo gjerne litt olje eller smør. Halvfabrikata og pastaretter kan og dra kcal skikkelig opp. Anonymkode: 485dd...374
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #17 Skrevet 12. mai 2019 Jeg har nettopp lastet ned lifesum bare for å se hvor mange kalorier jeg egentlig spiser. Og hjelp! Det ble en vekker for meg og har gjort meg oppmerksom på hvor lite man kan unne seg når man er på slankern. Har du testa ut den typen kaloritelling? Anonymkode: df7da...ca2
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #18 Skrevet 12. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg har nettopp lastet ned lifesum bare for å se hvor mange kalorier jeg egentlig spiser. Og hjelp! Det ble en vekker for meg og har gjort meg oppmerksom på hvor lite man kan unne seg når man er på slankern. Har du testa ut den typen kaloritelling? Anonymkode: df7da...ca2 Jeg bruker Vektklubb. Særlig ble havregryn en vekker for meg. Jeg innså at en porsjon havregryn som jeg pleide å spise var typ 4 ganger mengden av det jeg kunne spise. Det ser så sunt ut, men er veldig kcaloriholdig. Grunnen til at jeg ville kjøre NOKA en periode var at jeg skulle få en litt kjapp vektnedgang etter å ha stanget en stund mot samme vekt. Og at jeg deretter kunne fortsette kcaloritellingen HI Anonymkode: 699bd...4b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå