Gå til innhold

Hva feiler meg? Kan jo sove hele døgnet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir verre og verre. Sov idag til kl. 12! Våkner innimellom, men klarer ikke stå opp og sovner igjen. Helt ødelagt i kroppen! La meg kl. 23 igår etter å ha duppet av i sofaen i et par timer, og når jeg skulle gå opp trappen var beina så tunge og slitne at det føltes ut som jeg hadde løpt en mil! Slik er det hver dag, eneste grunnen til at jeg ikke sover så lenge hver dag er fordi jeg må være på jobb kl. 8 hver dag heldigvis 

Anonymkode: 48b5d...6f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jernmangel? 

Anonymkode: 51e9d...694

Skrevet

Eg er heilt lik, kan sove i timesvis. For meg hjalp det å få ei datter som er avhengig av at eg kjem meg opp! 😅 Søvn avler søvn. Søv eg for mykje, blir eg trøtt og sliten, og eg treng dermed meir søvn. Og eg er for glad i senga til å berre kunne bestemme meg for å koma meg opp.

Det kan og vera lurt å koma deg til legen for å skjekke om du manglar noko. Eg mangla store mengder D-vitamin. Det hjalp litt å få opp det lageret, men eg er fortsatt litt for glad i senga. 

Skrevet

Allergi eller D-vitaminmangel er vel sannsynlig i disse dager, men du bør komme deg til legen for å ta noen blodprøver.

Anonymkode: e675e...102

Skrevet

Sånn var jeg og. Hadde MYE i hodet, så trodde det var derfor. Tilfeldigvis skulle jeg til legen for å få henvisning til psykiatrien og da ville han ta noe blodprøver. Viste seg at jeg var ekstremt lav på jern! Så nå har jeg tatt to b12 injeksjoner og går på 200mikrogram jern hver dag og begynner å føle meg bedre fysisk! Få sjekka vitaminene dine!!

Anonymkode: 1f9b1...6ab

Skrevet

Sånn jeg er jeg også! Så jeg begynte å gå ofte på fjellturee selv om jeg følte at jeg ikke orket det. Får så mye energi av gå på fjellet :)

Anonymkode: b39fa...10f

Skrevet

Stoffskifte? 

Anonymkode: d754a...2dd

Skrevet

Lavt stoffskifte?

Anonymkode: 8ef81...ba3

Skrevet

Sånn er jeg om allergien slår til for fullt.

Anonymkode: 05fd9...fb8

Skrevet

Sånn er jeg hele tiden. Har hull i hjertet.

Anonymkode: f8531...61f

Skrevet

Hadde det sånn. Hadde alvorlig jernmangelanemi og alvorlig d-vitaminmangel. 

Anonymkode: a1d98...2d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...