Gå til innhold

Jeg klarer ikke mer.. tankene tar fullstendig overhånd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor på en liten plass. Har to søte jenter, er gift og en jobb jeg trives i. 

Før jeg ble gift, ble jeg voldtatt på tur av flere. Jeg har gått til psykolog og alt det der, men de siste mnd kommer alt tilbake. Jeg drømmer hver natt, tankene surrer, jeg har helt angst for at noe slikt skal skje m mine jenter og jeg kaster opp maten i skjul den siste uken. Alt gjør meg kvalm, all mat er helt forferdelig, hodet sprenger og jeg vil helst ikke våkne opp igjen. Alt er bare helt svart..:: 

Det er en time reisevei til psykolog og det var ikke ledig time før om to uker. 

Jeg vet ikke om jeg holder ut så lenge i dette mørket som spiser meg opp

Anonymkode: de509...aba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med fastlegen din. Få akuttime. Det måtte jeg. Trodde jeg var over det, men da jeg fikk barn kom alt tilbake. Måtte til fastlegen en gang i uken frem til jeg fikk psykologtime 3 mnd etter.

Anonymkode: 68daa...af5

Skrevet

Legevakt eller fastlege i morgen! Få hjelp!!

Det er som sagt vanlig å få tilbakefall etter en selv har fått barn. 

Klem til deg💛🧡💚

Skrevet

Få tid hos legen fortest mulig!

Stor klem!

Anonymkode: fa856...4ff

Skrevet

Du kan snakke med fastlegen! Ta kontakt i morgen! Bruk fastlegen som "psykolog" frem til du får time hos vanlig psykolog. Dette tilbudet fikk jeg hos min fastlege da jeg måtte vente på psykologtime.

Men du? Det ordner seg. Du må bare få kontroll på tankene dine. Pust - en dag om gangen, en time om gangen, et minutt om gangen. Trekk pusten dypt og fokuser på å klare deg det neste minuttet. Prøv å gjør noe som avleder tankene dine hvis det er noe som fungerer for deg. 

Klem til deg. 

Anonymkode: 36950...fa0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...