Gå til innhold

Ja, her ser du (igjen) hva abortforkjemperne har fått til!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mødre i NY kan drepe babyen sin frem til fødselen. For abortforkjemperne betyr det for mange at de kan fjerne den onde parasitten, det umenneskelige vesenet, som bor i mors mage mot hennes vilje. 

Jeg har lest det før, men denne gangen et sitat fra nrk: 

"Delstaten New York vedtok i januar å åpne for selvbstemt abort fram til 24. svangerskapsuke, samt senabort fram til fødselen dersom morens helse er truet"

Anonymkode: 182e4...1bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er vel flere ganger tilbakevist som falsk nyhet uten hold i virkeligheten. Jeg så det stod referert i en nrk-artikkel i dag og det overrasket meg faktisk, for det er lenge siden den ble tilbakevist!

Anonymkode: db92e...5c7

Skrevet

Det der er vel flere ganger tilbakevist som falsk nyhet uten hold i virkeligheten. Jeg så det stod referert i en nrk-artikkel i dag og det overrasket meg faktisk, for det er lenge siden den ble tilbakevist!

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke tilbakevist. De kan gjøre det.

Skrevet

Gjeeeeeeesp. Fake news, din fundamentalist.

Anonymkode: bc94e...cdd

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mødre i NY kan drepe babyen sin frem til fødselen. For abortforkjemperne betyr det for mange at de kan fjerne den onde parasitten, det umenneskelige vesenet, som bor i mors mage mot hennes vilje. 

"Delstaten New York vedtok i januar å åpne for selvbstemt abort fram til 24. svangerskapsuke, samt senabort fram til fødselen dersom morens helse er truet"

Senabort frem til fødselen?

Hvordan aborterer man et foster i uke 35, tenker du? Det vil jo som regel klare seg uten medisinsk assistanse. Slår de dem ihjel da? 

Jeg syns dette er mer skremmende: 

https://www.nrk.no/urix/nye-lover-kan-gjore-abort-nesten-umulig-i-store-deler-av-usa-1.14547460

Anonymkode: 77510...50e

Skrevet

Hahah så dum du er! Selvfølgelig kan man ikke abortere vekk et foster som er fødeklar. Så må man jo drepe barnet mer eller mindre etter fødselen. 

Synd du ikke er mer skarp enn som så

Anonymkode: eba0e...66e

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Ann Christin, admin

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Foreslår du faktisk leser. Og FORSTÅR teksten du linker til... 

Anonymkode: ad59f...541

Ææææh!! Blandet koder. BEKLAGER!! 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du lest siste del av setningen du gjengir? Anbefaler det ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...