Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #1 Skrevet 11. mai 2019 Jeg er gift med en fra Italia. I sommer skal søsteren gifte seg. Vi tenkte å dra dit. Men jeg er usikker. Vi har ikke så bra økonomi, så hotell blir det. Vi må bo hos familien hans. Ungene våre elsker det. Besteforeldre, tante og onkler og søskenbarna i samme hus. Jeg har fibromyalgi og blir dårlig når det er mye folk rundt og lite hvile. Mannen min sier at han kan ta med barna dit imens jeg er hjemme. Så kan jeg hvile meg i ferien. Jeg jobber 100% selv om kroppen ikke vil det. Så noen uker alene i sommer høres godt ut. Men så får jeg dårlig samvittighet over å være borte fra barna. De er 9 og 10 år, så de er ikke små lengere. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 52be0...d07
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #2 Skrevet 11. mai 2019 Hvor lenge skal de være borte? Jeg ville latt de dra før, og være der lengre. Du kan reise ned i noen dager, slik at du kan få med deg bryllupet! Anonymkode: 4c3be...7b2
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #3 Skrevet 11. mai 2019 Hvor viktig er hans familie? Hadde strukket meg langt for å ta noen dager med familien. Et bryllup er jo viktig. Hadde valgt færre dager slik at jeg fikk «alenetid» i forkant eller etterkant. Anonymkode: ee0cd...742
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå