Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #26 Skrevet 12. mai 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg føler det er litt annerledes om begge er voksne når de møtes, da blir forholdet mer likeverdig. Se på Sandberg og Letnes, eller Petter og Vendela, aldersforskjellen er der, men så lenge alle er voksne og går inn i det med åpne øyne er det liksom greit. En 16-åring er ikke voksen, de bor gjerne hjemme, og har ingen voksenerfaring. Når en 40-åring velger en så ung jente sier det egentlig mest om 40-åringen... Anonymkode: 1fd2b...b43 Du kan ikke sammenligne aldersforskjellen mellom Petter og Vendela, med 30 års aldersforskjell mellom en 16 åring og en 40 åring. Og er det greitt eller er det liksom greitt? Anonymkode: cbcfc...fb1
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #27 Skrevet 12. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg føler det er litt annerledes om begge er voksne når de møtes, da blir forholdet mer likeverdig. Se på Sandberg og Letnes, eller Petter og Vendela, aldersforskjellen er der, men så lenge alle er voksne og går inn i det med åpne øyne er det liksom greit. En 16-åring er ikke voksen, de bor gjerne hjemme, og har ingen voksenerfaring. Når en 40-åring velger en så ung jente sier det egentlig mest om 40-åringen... Anonymkode: 1fd2b...b43 Jeg synes det sier mer om jenta på 16. Ofte blir unge jenter sammen med eldre menn fordi de mangler en farsfigur, eller de er fra asiatiske lang jeg ikke skal nevne og forsøker seg på pengelykke. Anonymkode: 629c5...2c0
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #28 Skrevet 12. mai 2019 begge er voksne så ser ikke problemet Anonymkode: 3c862...a23
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #29 Skrevet 12. mai 2019 Tja. Helt "normalt" er det vel ikke, men hvis de har det bra sammen, så hvorfor ikke? Anonymkode: 647e0...80b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå