Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #26 Skrevet 12. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har full adresse nå. Anonymkode: 3de45...9d9 Så da er innholdet mer til å stole på? For alt vi veit kan du være skvær gæern og forelsket i mannen hennes og da håper jeg for guds skyld at hun ikke tror på innholdet. Anonymkode: b8024...715
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #27 Skrevet 12. mai 2019 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så da er innholdet mer til å stole på? For alt vi veit kan du være skvær gæern og forelsket i mannen hennes og da håper jeg for guds skyld at hun ikke tror på innholdet. Anonymkode: b8024...715 Jeg tenner ikke på utro drittsekker. Brevet blir mer troverdig med full adresse ja. Anonymkode: 3de45...9d9
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #28 Skrevet 12. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg tenner ikke på utro drittsekker. Brevet blir mer troverdig med full adresse ja. Anonymkode: 3de45...9d9 Litt mer troverdig enn uten full adresse ja, men det er fremdeles ett anonymt brev. Anonymkode: 94fb5...a2e
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #29 Skrevet 12. mai 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenner ikke på utro drittsekker. Brevet blir mer troverdig med full adresse ja. Anonymkode: 3de45...9d9 Hva har det noe å si om du ikke tenner på utro drittsekker? Det jeg prøver å få frem er at man bryter ikke opp en familie fordi det kommer et anonymt brev i postkassen. Hvis du har noe å fortelle så får du gjøre det på en real måte, ikke sende et brev! Anonymkode: b8024...715
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #30 Skrevet 12. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hva har det noe å si om du ikke tenner på utro drittsekker? Det jeg prøver å få frem er at man bryter ikke opp en familie fordi det kommer et anonymt brev i postkassen. Hvis du har noe å fortelle så får du gjøre det på en real måte, ikke sende et brev! Anonymkode: b8024...715 Enig! Og hvis hi mener at kona hans må få vite det, burde hi i alle fall ha skrevet under med fullt navn! Anonymkode: 94fb5...a2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå