Gå til innhold

Kommer brevet frem likevel?

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har full adresse nå.

Anonymkode: 3de45...9d9

Så da er innholdet mer til å stole på? For alt vi veit kan du være skvær gæern og forelsket i mannen hennes og da håper jeg for guds skyld at hun ikke tror på innholdet.

Anonymkode: b8024...715

Videoannonse
Annonse
Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så da er innholdet mer til å stole på? For alt vi veit kan du være skvær gæern og forelsket i mannen hennes og da håper jeg for guds skyld at hun ikke tror på innholdet.

Jeg tenner ikke på utro drittsekker. Brevet blir mer troverdig med full adresse ja.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg tenner ikke på utro drittsekker. Brevet blir mer troverdig med full adresse ja.

Litt mer troverdig enn uten full adresse ja, men det er fremdeles ett anonymt brev.

Anonymkode: 94fb5...a2e

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva har det noe å si om du ikke tenner på utro drittsekker? Det jeg prøver å få frem er at man bryter ikke opp en familie fordi det kommer et anonymt brev i postkassen. Hvis du har noe å fortelle så får du gjøre det på en real måte, ikke sende et brev!

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hva har det noe å si om du ikke tenner på utro drittsekker? Det jeg prøver å få frem er at man bryter ikke opp en familie fordi det kommer et anonymt brev i postkassen. Hvis du har noe å fortelle så får du gjøre det på en real måte, ikke sende et brev!

Enig! 

Og hvis hi mener at kona hans må få vite det, burde hi i alle fall ha skrevet under med fullt navn! 

Anonymkode: 94fb5...a2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...