Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #1 Skrevet 11. mai 2019 Er det treneren eller foreldre til barnet som skal avgjøre om barnet er klar for å hospitere? Trene og spille kamp for de som er 1 år eldre ? Anonymkode: f85dd...fbe
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #2 Skrevet 11. mai 2019 Trener. Mange foreldre ser seg blinde på sitt barna talent,evt "talent",så det hadde blitt totalt kaos hvis foreldrene skulle ha fått bestemme dette. Anonymkode: 706b0...191
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #3 Skrevet 11. mai 2019 Her er det foreldrene som bestemmer om de skal eller ikke. Klubben ber om hospitering, treneren vurderer hvem som kan hospitere og foreldrene bestemmer om det er ok eller ikke. Sønnen min hospiterer hos både de som er et år eldre og to år eldre. Men det blir ikke så ofte Anonymkode: 5220d...5be
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #4 Skrevet 11. mai 2019 Trenerne selvfølgelig. Anonymkode: de55e...937
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #5 Skrevet 11. mai 2019 Jeg er enig at det er trenerne. Treneren til min sønn har fått forespørsel om en gutt kan hospitere. Det var treneren til gutten som spurte. Han sa at foreldre ønsket det. Treneren på vårt lag har sett denne gutten og mener at han er ikke klar for det. Men treneren til gutten synes synd på han og vil ikke si nei. Det blir feil synes jeg. Treneren til gutten er enig om han ikke er på det nivået ennå, men at foreldrene vil at han skal få prøve seg Anonymkode: f85dd...fbe
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #6 Skrevet 11. mai 2019 I vår klubb oppfordres det til hospitering for barn som er klare for det (må vise ferdigheter, modenhet og god holdning). Hovedtrenerne for de ulike årstrinnenr snakker sammen og velger ut aktuelle spillere. Spillernes foreldre sier ja/nei. Anonymkode: 638e6...a88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå