Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #1 Skrevet 11. mai 2019 Helst stringtruser, til bursdag/i påskeegget/til morsdagen etc. av mannen din? Hadde du satt pris på det? Jeg føler egentlig mannen da kjøper en gave til seg selv. Han ble illsint da jeg kastet trusene etter noen måneders bruk, og sa at jeg faktisk får vondt av å ha dem på. Nei, jeg liker ikke å ha stoff inni ræva. Det er uhygienisk, det skjærer og klør og gir meg sår. Jeg HAR SAGT, før, at jeg hater å ha på stringtruser. Men han trodde det var en god gave siden den er "fin" og dyr. Så nå har han kastet 3 ubrukte skjorter han har fått av meg, tskjorter jeg har kjøpt til ham, dyr julegave fra meg etc. For å "ta igjen". Hallo, er det normalt!? Anonymkode: 468d2...435
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #2 Skrevet 11. mai 2019 Stringtruser hadde aldri blitt brukt, så nei det hadde jeg ikke satt pris på, spesielt ikke hvis jeg hadde sagt i fra om det tidligere. Han er snurt og fornærmet Anonymkode: 0006e...b6f
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #3 Skrevet 11. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Stringtruser hadde aldri blitt brukt, så nei det hadde jeg ikke satt pris på, spesielt ikke hvis jeg hadde sagt i fra om det tidligere. Han er snurt og fornærmet Anonymkode: 0006e...b6f Men han er da voksen, i alder. Og jeg synes virkelig jeg har rett til å kaste truser det gjør vondt å ha på. Skjønner meg ikke på "menn", ass... Siste gangen jeg kjøper noe tiø ham i alle fall, dvs neste gang får han gavekort på rema 1000. Anonymkode: 468d2...435
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #4 Skrevet 11. mai 2019 Takk og lov for at mannen min aldri har gitt meg undertøy. Anonymkode: c6d86...8af
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #5 Skrevet 11. mai 2019 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk og lov for at mannen min aldri har gitt meg undertøy. Anonymkode: c6d86...8af Å? Anonymkode: 468d2...435
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #6 Skrevet 11. mai 2019 Og med dyre truser betyr det godt under 500kr Anonymkode: 468d2...435
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #7 Skrevet 11. mai 2019 Den tonen dere har tyder på at det ikke er stringtrusene eller teskjortene som er det egentlige problemet deres... Anonymkode: f4df3...7dd
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #8 Skrevet 11. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Den tonen dere har tyder på at det ikke er stringtrusene eller teskjortene som er det egentlige problemet deres... Anonymkode: f4df3...7dd Klart vi har andre problemer, men tråden handler om stringtruser. Og jeg synes det er vondt å ha dem på. Jeg spurte ham,hadde du likt det om jeg tvang deg til å gå med stringtruser? Anonymkode: 468d2...435
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #9 Skrevet 11. mai 2019 Jøss. Ja, jeg regner med at han kjøpte trusene fordi han ville ha noe fint å se på. Han liker tydeligvis stringtruser selv om ikke du gjør det. Jeg synes helt klart du kan være ærlig på at de ikke er gode å gå i, men du kunne også tatt de på deg etter en dusj en kveld, f.eks under morgenkåpen, bare for å glede han. Ja, han er skikkelig barnslig i måten han reagerer på. Dere to som par er elendig på kommunikasjon. Anonymkode: 3f4b1...55f
Lille krøll Skrevet 11. mai 2019 #10 Skrevet 11. mai 2019 Jeg hadde blitt glad for å få det ja men det er jo for at jeg bruker det og mannen vet hva jeg liker. Han hadde aldri kjøpt meg en gave jeg sagt fra at jeg ikke liker. Da blir det til å black maile deg til å bruke de for hans pleasure. Utrolig dårlig gjort.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #11 Skrevet 11. mai 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Klart vi har andre problemer, men tråden handler om stringtruser. Og jeg synes det er vondt å ha dem på. Jeg spurte ham,hadde du likt det om jeg tvang deg til å gå med stringtruser? Anonymkode: 468d2...435 Kanskje slutte å krangle om stringtrusene og heller bruke energi på de egentlige problemene, da? Anonymkode: f4df3...7dd
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #12 Skrevet 11. mai 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kanskje slutte å krangle om stringtrusene og heller bruke energi på de egentlige problemene, da? Anonymkode: f4df3...7dd Gjør jo det og... det ene utelukker ikke det andre. Men når han kaster ting til 1000 kroner har jeg rett til å reagere.Trusa jeg fikk kosta 300 liksom. Han har kasta tskjorter jeg har gitt etter noen måneders bruk fordi han ikke likte dem (ubehagelige å ha på, passer ikke lenger osv). Jeg klikket ikke av den grunn og kasta alt han har gitt til meg!? Anonymkode: 468d2...435
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #13 Skrevet 11. mai 2019 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jøss. Ja, jeg regner med at han kjøpte trusene fordi han ville ha noe fint å se på. Han liker tydeligvis stringtruser selv om ikke du gjør det. Jeg synes helt klart du kan være ærlig på at de ikke er gode å gå i, men du kunne også tatt de på deg etter en dusj en kveld, f.eks under morgenkåpen, bare for å glede han. Ja, han er skikkelig barnslig i måten han reagerer på. Dere to som par er elendig på kommunikasjon. Anonymkode: 3f4b1...55f Han gjorde det, ja. Men det gagner jo ikie meg! Da er jo gaven til ham. Og det kjenner jeg at jeg egentlig blir litt kvalm av å tenke på. Jeg har hatt dem på mange ganger. BARE FOR HANS skyld.. 😕 Jeg hater sånne truser og det vet han. Føler meg ikke fin, får vondt og har generelt stort ubehag. Det vet han. Er egentlig såret av at han ikke bryr seg om at jeg har vondt/ubehag. Anonymkode: 468d2...435
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #14 Skrevet 11. mai 2019 20 minutter siden, Lille krøll skrev: Jeg hadde blitt glad for å få det ja men det er jo for at jeg bruker det og mannen vet hva jeg liker. Han hadde aldri kjøpt meg en gave jeg sagt fra at jeg ikke liker. Da blir det til å black maile deg til å bruke de for hans pleasure. Utrolig dårlig gjort. Det er sånn jeg føler det.. Og jeg måtte jo "bli glad", men ble skuffa. Det er noen mnd siden og jeg har hatt det på flere ganger. Hadde han gitt klær eller undertøy han VET jeg liker hadde jeg blitt glad. Jeg sa jeg ønska meg en fleecejakke. Det bryr ikke han seg noe om for det gagner ikke ham, vel.. sånn føler jeg det. Anonymkode: 468d2...435
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #15 Skrevet 11. mai 2019 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gjør jo det og... det ene utelukker ikke det andre. Men når han kaster ting til 1000 kroner har jeg rett til å reagere.Trusa jeg fikk kosta 300 liksom. Han har kasta tskjorter jeg har gitt etter noen måneders bruk fordi han ikke likte dem (ubehagelige å ha på, passer ikke lenger osv). Jeg klikket ikke av den grunn og kasta alt han har gitt til meg!? Anonymkode: 468d2...435 Hans reaksjon med å kaste t-skjortene fra deg var barnslig, enig i det. Men når han forsøker å kjøpe noe som kanskje kan bringe dere nærmere hverandre via sexlivet, så kunne du kanskje ha strukket deg til å ta på deg det undertøyet etter en dusj en kveld dere kanskje vil ha sex. Fleece-jakka du ønsket deg gjør liksom ikke samme nytten... Men når dere har begynt å kaste ting på den måten dere gjør, og teller kroner slik dere gjør, da er forholdet virkelig i krise. Dere lytter ikke til hverandre noen av dere, dere sårer den andre og sitter og forsvarer deres egne valg helt uten hensyn til den andre. Oppsøk familievernkontoret asap om dere ikke allerede går i parterapi! Anonymkode: f4df3...7dd
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #16 Skrevet 11. mai 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hans reaksjon med å kaste t-skjortene fra deg var barnslig, enig i det. Men når han forsøker å kjøpe noe som kanskje kan bringe dere nærmere hverandre via sexlivet, så kunne du kanskje ha strukket deg til å ta på deg det undertøyet etter en dusj en kveld dere kanskje vil ha sex. Fleece-jakka du ønsket deg gjør liksom ikke samme nytten... Men når dere har begynt å kaste ting på den måten dere gjør, og teller kroner slik dere gjør, da er forholdet virkelig i krise. Dere lytter ikke til hverandre noen av dere, dere sårer den andre og sitter og forsvarer deres egne valg helt uten hensyn til den andre. Oppsøk familievernkontoret asap om dere ikke allerede går i parterapi! Anonymkode: f4df3...7dd Altså... hvis du leser hva jeg skriver, så skjønner du at det har jeg gjort også. MANGE ganger. Jeg driter i det, han kan bare stikke tilbake til mora si. På gutterommet der jeg fant ham Anonymkode: 468d2...435
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #17 Skrevet 11. mai 2019 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Altså... hvis du leser hva jeg skriver, så skjønner du at det har jeg gjort også. MANGE ganger. Jeg driter i det, han kan bare stikke tilbake til mora si. På gutterommet der jeg fant ham Anonymkode: 468d2...435 Hva gjør dere egentlig for å reparere forholdet? Anonymkode: f4df3...7dd
frk Nilsen Skrevet 11. mai 2019 #18 Skrevet 11. mai 2019 Hadde mannen min kjøpt "sexy" stringtruser hadde jeg ledd meg ihjel. Han kjenner meg såpass at det hadde han aldri gjort... Som han sier når jeg har en litt sliten boxer fra Pierre Robert, hvem bryr seg om hvordan trusa ser ut, den skal jo av uansett Å kjøpe noe som han vet er ubehagelig for deg, bare for at det pirrer pikken er rett og slett respektløst. Oppfører seg som en pubertal tenåring.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #19 Skrevet 11. mai 2019 Da får du kjøpe en skikkelig string til han igjen. Siden han liker det så godt på deg bør han jo få en selv også. Gjerne med leopardmønster. Anonymkode: 7fcec...d00
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #20 Skrevet 12. mai 2019 Han mente vel ikke at du skulle gå med dem til vanlig, men ta dem på for å invitere til "sexy-time". Uansett, så er det dårlig kommunikasjon her, og barnslig oppførsel. Anonymkode: 52661...e9c
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2019 #21 Skrevet 12. mai 2019 Vanvittig barnslig reaksjon fra mannen/samboeren din. Og direkte respektløst. Anonymkode: b8e4a...68d
Gjest Antarctica Skrevet 12. mai 2019 #22 Skrevet 12. mai 2019 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Gjør jo det og... det ene utelukker ikke det andre. Men når han kaster ting til 1000 kroner har jeg rett til å reagere.Trusa jeg fikk kosta 300 liksom. Han har kasta tskjorter jeg har gitt etter noen måneders bruk fordi han ikke likte dem (ubehagelige å ha på, passer ikke lenger osv). Jeg klikket ikke av den grunn og kasta alt han har gitt til meg!? Anonymkode: 468d2...435 Kanskje dere skal slutte å legge såååå mye symbolverdi i gavene. Og mannen din skal slutte å gi deg sexy undertøy som egentlig bare var ment til å piffe opp hans egen sexlyst. Og så skal dere snakke litt ordentlig ned hverandre om hva som er forventningene til parforholdet..
the amazing spidermamma Skrevet 12. mai 2019 #23 Skrevet 12. mai 2019 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Da får du kjøpe en skikkelig string til han igjen. Siden han liker det så godt på deg bør han jo få en selv også. Gjerne med leopardmønster. Anonymkode: 7fcec...d00 Men tenk om han liker det og insisterer på å gå med den hele tida...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå