Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #1 Skrevet 11. mai 2019 Jeg prøver å gå ned i vekt, spiser mindre/sunnere og trener litt mer. Vekta har gått jevnt og trutt nedover/stabilt men i går så ble det spist endel godterier. Ganske mye. Veide litt mindre i dag tidlig enn før, men kan fortsatt det jeg spiste i går gjøre at vekta går litt opp eller er jeh trygg siden vekta ikke viste mer i dag? Veier meg hver dag for å logge kurve. Veier jeg meg sjeldnere er ikke resultatet til å stole på da vekta svinger litt etter syklus. Anonymkode: 93398...57d
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #2 Skrevet 11. mai 2019 Du kan godt tenke på det som en sprekk, men hva så? Det er jo bare å fortsette i dag. Anonymkode: d9214...9ad
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #3 Skrevet 11. mai 2019 Nei. Alle sprekker innimellom. Alle!! Men det gjelder å klappe seg på skulderen og tenke blanke ark neste dag. Folk med store problem med mat og selvfølelse blir så skamfull av å sprekke at alt raser og straffer seg selv med å stupe ut i en lenger periode med trøstespising. Ei sprekk i ny og ne ødelegger ingenting👍 Faktisk litt vel unnt. Anonymkode: 834ec...426
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #4 Skrevet 11. mai 2019 Det er totalen på uka som teller. At du har en dag innimellom hvor du spiser litt mer enn du trenger spiller ingen rolle så lenge totalen på uka er et underskudd. Du kan fint gå ned litt denne uken også selv om du hadde en "sprekk" i går. Det lønner seg å ha en liten sprekk av og til, ellers blir regimet for strengt og for vanskelig å holde seg til. Bare fortsett den gode jobben i dag så tåler du at du spiste litt snop i går. Anonymkode: d5ceb...064
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #5 Skrevet 11. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nei. Alle sprekker innimellom. Alle!! Men det gjelder å klappe seg på skulderen og tenke blanke ark neste dag. Folk med store problem med mat og selvfølelse blir så skamfull av å sprekke at alt raser og straffer seg selv med å stupe ut i en lenger periode med trøstespising. Ei sprekk i ny og ne ødelegger ingenting👍 Faktisk litt vel unnt. Anonymkode: 834ec...426 Men vil sprekken føre til at vekta går litt opp? Tar det lang tid før en ser resultatet av sprekken? Vet så lite om dette, bare interessant å høre, for hvis det tar lang tid har en jo mindre «kontroll» på sprekkene. Anonymkode: 93398...57d
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #6 Skrevet 11. mai 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men vil sprekken føre til at vekta går litt opp? Tar det lang tid før en ser resultatet av sprekken? Vet så lite om dette, bare interessant å høre, for hvis det tar lang tid har en jo mindre «kontroll» på sprekkene. Anonymkode: 93398...57d Ei sprekk har ingenting å si. Kroppen lagret bare litt av det du spiste. Men sprekker du slik ti dager på rad, vil du merke det. Anonymkode: 834ec...426
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #7 Skrevet 11. mai 2019 Du må spise 7000 kcal mer enn du forbrenner for å gå opp 1 kg i fett. Større inntak av karbohydrater eller salt en dag, kan få kroppen til å holde på mer vann og mange tror kanskje de gikk opp i fett pga en sprekk. Men den sprekken du hadde vil ikke gi utslag på fett, muligens litt vann, men det går bort igjen. Så sant du ikke spiste 7000 kcal mer enn normalt i går da. Så slapp av, en "sprekk" er ingen krise. Tenker du fortjente å kose deg litt også, det er lov Husk på det til fredagen og, det er lov å spise en is eller to Anonymkode: 909a4...5e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå