Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #1 Skrevet 11. mai 2019 Hvordan kommer man seg videre etter et forhold med bare sorg på sorg ? Jeg har vært alvorlig syk , han trakk seg unna . Jeg mistet babyen vi ventet (i første trimester), han trakk seg unna . Vi hadde vært kjærester i 2år. Vi skulle kjøpe hus , han så ring , vi har bestilt flere turer i sommer ogjeg trodde alt var bra. Først sa han at han ikke elsket meg slik han trodde han skulle elske noen. Å så endret han på den uttalelsen å hevdet at det er barnet mitt . At han ikke kan vie livet sitt til å ta seg av et barn som ikke er han sitt. Jeg er utrolig nok ikke lei meg .. og jeg er glad han er vekk.. Men selvfølelsen min har fått seg en alvorlig knekk.. ryggraden er vekk og jeg føler meg skikkelig lite verdt . Jeg har veldig sjeldent alenetid, all tid går til jobb og barnet mitt.. Jeg er litt sjalu over alt han komme til å gjøre med nye mennesker. Jeg kan ikke bare dra ut med venner å feste vekk panikken over å ha blitt forlatt .. Livet som jeg trodde varså trygt er revet vekk.. Hvordan reiser jeg meg ? Anonymkode: 105c7...c49
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #2 Skrevet 11. mai 2019 Han forlot deg pga barnet ditt. Du er sjalu pga alt det kjekke han kan gjøre nå som ikke du kan pga barnet ditt? Da er dere ca like modne. Hva med å endre litt på verdier og få litt orden på eget liv og fylle det med mening? Anonymkode: f3ad6...3ce
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #3 Skrevet 11. mai 2019 Det er sårt å bli valgt bort av noen du er glad i.. Klart selvtilliten får en knekk. Men d er jo godt for noe! Du slipper å kaste bort tid på noen som ikke vil være med barnet ditt. Videre bør du fokusere på nettopp barnet ditt, jobb og venner. Så vil du gradvis bygge deg opp igjen 😊 Etterhvert vil det komme en ny som vil sette pris på deg og barnet ditt. Anonymkode: 5f816...e09
Heeii123 Skrevet 11. mai 2019 #4 Skrevet 11. mai 2019 (endret) 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han forlot deg pga barnet ditt. Du er sjalu pga alt det kjekke han kan gjøre nå som ikke du kan pga barnet ditt? Da er dere ca like modne. Hva med å endre litt på verdier og få litt orden på eget liv og fylle det med mening? Anonymkode: f3ad6...3ce Ærlig talt. Ikke legg ord i munnen min. Det var virkelig ikke det jeg mente . Jeg elsker barnet mitt, og umoden er jeg ikke. Jeg kan ikke noe for at jeg føler meg sjalu på alt han kan gjøre som gjør bruddet enkelt for han men ikke for meg. Det har ikke noe med barnet mitt å gjøre. Hi Endret 11. mai 2019 av syv88
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #5 Skrevet 11. mai 2019 Jeg ville vært glad for at barnet mitt slipper å vokse opp med en mann som ikke vil ha noe med det å gjøre. Så ville jeg vært glad for at jeg ikke fikk det barnet som ble mistet. Så ville jeg ignorert hans eksistens og fokusert på barnet mitt og tenkt at sånn må det være så lenge jeg har barn. Men jeg forstår det ikke helt.. Du er ikke lei deg, men du misunner at han kan komme seg lettere over bruddet enn du kan? Er du ikke allerede over det om du ikke er lei deg? Anonymkode: 01c65...a39
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #6 Skrevet 11. mai 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville vært glad for at barnet mitt slipper å vokse opp med en mann som ikke vil ha noe med det å gjøre. Så ville jeg vært glad for at jeg ikke fikk det barnet som ble mistet. Så ville jeg ignorert hans eksistens og fokusert på barnet mitt og tenkt at sånn må det være så lenge jeg har barn. Men jeg forstår det ikke helt.. Du er ikke lei deg, men du misunner at han kan komme seg lettere over bruddet enn du kan? Er du ikke allerede over det om du ikke er lei deg? Anonymkode: 01c65...a39 Ja jeg vet liksom ikke... Jeg er ikke lei meg , ikke knust .. eller kjærlighetssorg. kanskje jeg er apatisk nå. Det var jo et sjokk. Jeg er vel bare forvirret. Men ja du har helt rett , heldig for meg og barnet at dette mennesket trakk seg unna hi Anonymkode: 105c7...c49
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #7 Skrevet 11. mai 2019 Jeg tenker at det ikke er noe galt med deg eller barnet ditt, det er menn som er noen idioter og du skal lete lenge for å finne en som er bra. Jeg har vært veldig heldig, men ser venninner og søstre brenner seg gang på gang med ok fyrer som sakte men sikkert viser seg å være barnslige, hissige og eller alt for selvsentrerte til å fungere i familie. Hadde jeg vært deg ville jeg gått opp i alder på menn. Anonymkode: 17c7f...950
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #8 Skrevet 11. mai 2019 Sånne litt spennende menn som viser seg å være uegnet på sikt er de aller beste på her og nå lage en nydelig fremtidsillusjon. Fint hus og stor lykke. Det er nok den forventningen laget av han, om noe han ikke kom til å innfri.. du mistet og sørger over. Ikke selve fyren. Anonymkode: f3ad6...3ce
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #9 Skrevet 11. mai 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker at det ikke er noe galt med deg eller barnet ditt, det er menn som er noen idioter og du skal lete lenge for å finne en som er bra. Jeg har vært veldig heldig, men ser venninner og søstre brenner seg gang på gang med ok fyrer som sakte men sikkert viser seg å være barnslige, hissige og eller alt for selvsentrerte til å fungere i familie. Hadde jeg vært deg ville jeg gått opp i alder på menn. Anonymkode: 17c7f...950 Det stemmer selvfølgelig ikke, menn er ikke noe mer idioter enn kvinner, og ikke trenger man lete lenge for å finne noen som er bra heller. De aller fleste mennene jeg kjenner er bra, gode fedre, gode partnere - akkurat som de fleste kvinner. Og så finnes det utskudd på begge sider, og ikke minst finnes det kombinasjoner av mann og kvinne som ikke fungerer, mens begge kan fungerer fantastisk i kombinasjon med andre. Når et forhold tar slutt er det selvfølgelig vondt og det er sjelden det bare er en årsak til at det ikke går. Hadde bare en av årsakene vært tilstede, hadde antageligvis de andre gode tingene vært gode nok til å holde forholdet sammen. Men når det begynner å dukke flere ting så forsterker det hverandre. Du må bare komme deg videre, så hardt og brutalt er det. Det er greitt å la seg selv sørge en stund, men så må man rett og slett skyve det tilside og begynne å jobbe for å komme videre og legge ting bak seg. å enkelt, og så vanskelig. Anonymkode: caa3f...fe8
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #10 Skrevet 11. mai 2019 Du tar tiden til hjelp, det finnes ingen quick fix. Anonymkode: 8a60e...d1b
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #11 Skrevet 11. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja jeg vet liksom ikke... Jeg er ikke lei meg , ikke knust .. eller kjærlighetssorg. kanskje jeg er apatisk nå. Det var jo et sjokk. Jeg er vel bare forvirret. Men ja du har helt rett , heldig for meg og barnet at dette mennesket trakk seg unna hi Anonymkode: 105c7...c49 HI; han forlater deg ikke på grunn av barnet ditt, det er en annen dame ett eller annet sted. Jeg garanterer det. Ikke legg dette på deg selv, det er han som er en sviker. Anonymkode: 0bc32...6d1
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #12 Skrevet 11. mai 2019 Neste gang du møter en mann tror jeg det er lurt om du bruker litt lenger tid på å bli kjent med han før du blir gravid. Anonymkode: 4bb52...1ca
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2019 #13 Skrevet 11. mai 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker at det ikke er noe galt med deg eller barnet ditt, det er menn som er noen idioter og du skal lete lenge for å finne en som er bra. Jeg har vært veldig heldig, men ser venninner og søstre brenner seg gang på gang med ok fyrer som sakte men sikkert viser seg å være barnslige, hissige og eller alt for selvsentrerte til å fungere i familie. Hadde jeg vært deg ville jeg gått opp i alder på menn. Anonymkode: 17c7f...950 Haha, jeg traff min mann når han var 29, jeg var 35, og han har hoppet rett inn i familielivet og tar seg av barna mine som sine egne. Han er langt ifra slik du beskriver menn, og han er ikke alene om å være slik. Anonymkode: 80009...3ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå