shewolf Skrevet 10. mai 2019 #1 Skrevet 10. mai 2019 Er det noen her som har hatt to svangerskap, der de trente under det ene (og evt i forkant) men ikke i det andre? Samme hvilken rekkefølge. Men jeg lurer på om det ble noen forskjell på kropp, energi, komme seg etter fødsel, bekkensmerter osv. Setter pris på svar :)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #2 Skrevet 10. mai 2019 Første: utrent før, og tente ikke under svangerskapet. Var tungt og vanskelig både psykisk og fysisk første året etter fødsel. Andre: Trente regelmessig før graviditet, og enkel styrketrening med fysio under. Bedre barseltid enn første. Tredje: Godt trent før graviditet. Hadde hyperemese (i alle tre svangerskap) så jeg trente ikke så voldsomt, men gikk en liten tur hver dag i graviditeten når jeg ikke var sengeliggende. Var godt for kropp og hode. Anonymkode: f535e...913
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #3 Skrevet 10. mai 2019 Første trente jeg både før og under graviditet. Grei fødsel, tøff barseltid. Andre gang utrent og syk i graviditeten. Grei men psykisk tung fødsel, bedre barseltid, men dårligere selvbilde. Det er så mange elementer som spiller inn at trening gir ingen garanti. Men det er jo lurt å trene litt likevel. Anonymkode: c072b...b29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå