Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om navnet ? 

Anonymkode: 20926...e7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pent navn! Ikke mange som heter det. De fleste bruker vell Otilie. Hadde ei i klassen min før som het det.

Personlig liker jeg litt rosa-søte jentenavn. I magen min ligger det ei Mariella ;)❤️ 

men jeg likte Otilia, Faktisk :D!

Anonymkode: 48f03...6cd

Skrevet

Kjempefint, elsker slike navn 🙂, synes Otilie er veldig fint, Otilia var enda finere 🙂

Anonymkode: 36e8d...edb

Skrevet

Vurderer det sterkt 😊

HI

Anonymkode: 20926...e7c

Skrevet

Liker ikke. 

Anonymkode: d6673...b92

Skrevet

Flere?

Anonymkode: 20926...e7c

Skrevet

Helt ok. Synes Othilie er er mye finere

Anonymkode: 89f6e...e12

Skrevet

Love it!

Anonymkode: 116ef...c2c

Skrevet

hvorfor ikke velge et normalt navn ??? mange fine navn som er lite brukt idag. dette navnet var forferdelig

Anonymkode: 2c24e...ad0

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hvorfor ikke velge et normalt navn ??? mange fine navn som er lite brukt idag. dette navnet var forferdelig

Anonymkode: 2c24e...ad0

Hvorfor ikke lære deg å starte setninger med store bokstaver?

Anonymkode: 89f6e...e12

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hvorfor ikke velge et normalt navn ??? mange fine navn som er lite brukt idag. dette navnet var forferdelig

Anonymkode: 2c24e...ad0

Hvorfor ikke lære deg å starte setninger med store bokstaver?

Anonymkode: 89f6e...e12

Skrevet

Liker det ikke, det høres ut som en stavefeil. "Othilie", derimot, er et helt ok navn :)På linje med "Anne" og "Marthe". 

Så gå for e-ending. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...