Gå til innhold

Sug lut reagerte på dette


sug lut

Anbefalte innlegg

Hei! Oppdateringa deres har byttet ut "likte dette" med "reagerte på dette". Det blir veldig feil, for det er negativt ladet å "reagere på noe". Er det mulig å få tilbake gammel ordlyd? Hvis jeg "reagerer på" et innlegg er det ikke for å være hyggelig, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Fru Banderas skrev:

Amandine og jeg reagerte på dette.

 

Nå reagerte jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer på at du reagerte på at Amandine og jeg reagerte.

Til hovedinnlegget: Det KAN hende at admin tenker seg en funksjon som ligner på Facebook, der man kan reagere med sinne, latter, elsk m.m. Det er i så fall klønene å endre ordlyden før man gir brukerne muligheten til å "reagere" med annet enn "liker".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Jeg reagerer på at du reagerte på at Amandine og jeg reagerte.

Til hovedinnlegget: Det KAN hende at admin tenker seg en funksjon som ligner på Facebook, der man kan reagere med sinne, latter, elsk m.m. Det er i så fall klønene å endre ordlyden før man gir brukerne muligheten til å "reagere" med annet enn "liker".

Huff, jeg håper virkelig ikke det er denslags kludder og pubertalt fjolleri på vei inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en slik funksjon i programvaren, men vi skal ikke ha dette. Skal se om jeg får bytta ordlyd selv i løpet av morgendagen, hvis ikke må jeg vente til jeg får hjelp av teknisk.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, Ann Christin skrev:

Det finnes en slik funksjon i programvaren, men vi skal ikke ha dette. Skal se om jeg får bytta ordlyd selv i løpet av morgendagen, hvis ikke må jeg vente til jeg får hjelp av teknisk.

Ann Christin, admin

Supert!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene

Til informasjon: Å reagere er ikke nødvendigvis negativt ladet. En reaksjon kan føre til aksjon hvor aksjonen kan være positivt ladet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nå fikset, det ser ut som systemet trodde vi hadde lagt inn flere reaksjoner, men disse ble likevel ikke vist. Jeg endret litt på innstillingene i adminpanelet, selv om ikke noe så galt ut, og problemet løste seg. :)

(Vi kan i teorien legge inn flere reaksjoner og da ville evt. ordlyden vært "reagerte", men når bare liker-reaksjonen er aktiv, så blir det liker. Systemet hang av en eller annen grunn ikke helt med etter oppgradering)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, TSP skrev:

Dette er nå fikset, det ser ut som systemet trodde vi hadde lagt inn flere reaksjoner, men disse ble likevel ikke vist. Jeg endret litt på innstillingene i adminpanelet, selv om ikke noe så galt ut, og problemet løste seg. :)

(Vi kan i teorien legge inn flere reaksjoner og da ville evt. ordlyden vært "reagerte", men når bare liker-reaksjonen er aktiv, så blir det liker. Systemet hang av en eller annen grunn ikke helt med etter oppgradering)

Jeg likte dette :) - takk for kjapp fiksing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, TSP skrev:

Dette er nå fikset, det ser ut som systemet trodde vi hadde lagt inn flere reaksjoner, men disse ble likevel ikke vist. Jeg endret litt på innstillingene i adminpanelet, selv om ikke noe så galt ut, og problemet løste seg. :)

(Vi kan i teorien legge inn flere reaksjoner og da ville evt. ordlyden vært "reagerte", men når bare liker-reaksjonen er aktiv, så blir det liker. Systemet hang av en eller annen grunn ikke helt med etter oppgradering)

Kjempebra. Liker er mye tydeligere og virkningsfullt enn reagerer, som like godt kan være negativt som positivt

Anonymkode: c22ba...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...