Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #1 Skrevet 10. mai 2019 Skal utredes snart, fått 600 mg ibux av lege da naproxen ikke fungerte. Det blir jo verre for hver mnd som går og nå en time etter inntak av ibux er det fortsatt nesten så jeg ikke holder ut. Og mensen er bare såvidt begynt. Hva gjør dere andre? Anonymkode: 3c841...931
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #2 Skrevet 10. mai 2019 Jeg har blitt operert for det 3 ganger. Da har det vært ganske levelig i et års tid etterpå. Men det er 5år siden sist, og har ganske kroniske smerter. Har endometeriose i bukhule, og tarm (så rectalblør hver mens). Bruker paracet nær sagt daglig. 1gram x 4 ca. Men ved mens vimovo (tåler dårlig ibux og naproxen), paracet og paralgin forte. Samt elektrisk varmepute, og massasje. Er 37 nå, og fått de barna jeg skal ha, så tenker å fjerne eggstokker (og gå rett i overgangsalder) når jeg bikker 40 Har prøvd p-sprøyte for å slippe mens, funket dårlig. Operasjon funker bare midlertidig. (for meg. Mange har fått god effekt) Det er slitsomt med så sterke smerter, 100% jobb og studier, samt to små barn. Syntes det er synd det er lite hjelp å få, egentlig. Anonymkode: 76d52...12e
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #3 Skrevet 10. mai 2019 Ei jeg kjenner bruker p-piller og hopper over mens-uka. Men tror også hun ble operert for mange år siden. Anonymkode: 3eec9...941
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #4 Skrevet 10. mai 2019 Jeg tok p-sprøyer en gang per måned og hadde god erfaring med det. Etter et halvt år så hadde jeg ikke mensen lengre og dermed ingen smerter. Nå har jeg fjernet livmor og har det helt supert! Anonymkode: 08cf2...5fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå