Gå til innhold

Hvor finner Frp alt dette grunnslammet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Det finner de blant de TILLITSVALGTE i sin organisasjon.  De fremste blant medlemmene. De som velgerne stoler mest på. I topp av lokallagene og fylkeslagene, der finner de slike nobelpriskandidatene.

Skrevet
19 minutter siden, Pashla skrev:

Det finner de blant de TILLITSVALGTE i sin organisasjon.  De fremste blant medlemmene. De som velgerne stoler mest på. I topp av lokallagene og fylkeslagene, der finner de slike nobelpriskandidatene.

Det er jo det verste - dette var jo en fylkesleder også. Men når de de har på Stortinget kan gjøre enda verre ting så er det jo ikke annet å vente.

Anonymkode: ef62e...83c

Skrevet
17 minutter siden, Pashla skrev:

Merkelig hvordan det går igjen i politikken. Merkelig!

Anonymkode: c6998...28e

Skrevet

Han beklager jo bare fordi han har fått kjeft av sentrale Frp, som har fortalt ham at man ikke alltid må si alt man mener, ikke fordi han har endret mening. 

Skrevet (endret)

Dobbeltpost.

Endret av the amazing spidermamma
Gjest Antarctica
Skrevet
Akkurat nå, the amazing spidermamma skrev:

Han beklager jo bare fordi han har fått kjeft av sentrale Frp, som har fortalt ham at man ikke alltid må si alt man mener, ikke fordi han har endret mening. 

Nettopp. Det er ikke innholdet som betyr noe, det er vel taimingen eller formuleringen han må jobbe med. Holdningene får han beholde.

Skrevet
5 minutter siden, the amazing spidermamma skrev:

Og den "kjeften" var jo egentlig bare det sammen - ikke akkurat oppriktig ment, mer "pokker, dette kan vise hva vi egentlig står for, og det vil vi jo egentlig ikke vise - lat som om du beklager".

Skrevet

Kjenner jeg gjerne skulle vært flue på veggen på et lokalt Frp møte en plass. 
Hva sier denne gjengen til hverandre når ingen utenforstående hører eller ser? 
Personlig frykter jeg Sylvi mest av de alle. Hun sniker seg under huden på gamle bestemødre, med korset sitt og hatet sitt. 

Skrevet
3 timer siden, Graciegirl skrev:

Kjenner jeg gjerne skulle vært flue på veggen på et lokalt Frp møte en plass. 
Hva sier denne gjengen til hverandre når ingen utenforstående hører eller ser? 
Personlig frykter jeg Sylvi mest av de alle. Hun sniker seg under huden på gamle bestemødre, med korset sitt og hatet sitt. 

Falskere dame skal man lete lenge etter!

Skrevet

Vel, når sjefa selv tillater seg å bruke ord som jævla for å karakterisere meningsmotstandere er det kanskje ikke så rart at øvrige i partiet tar sjansen på å ytre hatet sitt. Det hjelper liksom ikke helt at se unnskylder, når det virker som det de egentlig er lei for er at noen reagerer, ikke at de har sagt det de har sagt... 

Så tenker jeg at det er naturlig at Mn plukker det beste fra egne rekker til verv som tillitsvalgt, partileder og lignende, og kjenner jeg lurer på hvor ille ståa er hos Frp`ere som ikke blir valgt inn i slike posisjoner, men den tanken er så skremmende at jeg skulle ønske jeg ikke hadde tenkt så langt... 

Anonymkode: 0e4bb...c79

Skrevet

Jeg blir (omtrent) like genuint fortvilet hver eneste gang en Frp-er kommer med slike uttalelser som ikke bringer dem selv eller verden for øvrig et eneste skritt i bedre retning. Nå lurer jeg på om jeg har lærevansker... Eller er jeg grunnleggende naiv? Sukk. 

Skrevet

Det er vel snarere bunnslammet som finner FrP. Et fluepapir for forsikringssvindlere, pedofile og mannfolk med måne.

Anonymkode: c105c...431

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel snarere bunnslammet som finner FrP. Et fluepapir for forsikringssvindlere, pedofile og mannfolk med måne.

Anonymkode: c105c...431

Du glemte røykekjerringer.

Gjest Havfruene
Skrevet

Eneste partiet som fremmer dette er vel dem selv:

Mitt poeng var å få frem at sosialister er for makt over enkeltmennesket og for monopol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...