Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #1 Skrevet 10. mai 2019 han er så snodig. Min datter var sammen med ham i ett års tid, det var hun som gjorde det slutt. Han har nok slitt litt med dette, men var fryktelig fort ute på leit etter ei ny ei. Jeg har alltid tenkt at han er en "skrue", og har derfor ikke slettet han på sosiale medier, selv om de ikke er sammen lengre. Har hatt litt vondt av ham, for han virker ensom. Han har innimellom skrevet hva han holder på med, og er tydelig på jakt etter en ny kjæreste. Jeg opplyser aldri noe for ham, om hvordan min datter har det eller hvordan det går hos oss. Svarer bare at vi har det fint når han spør. Og så, i det siste, har han sendt snap hver gang han har truffet ei ny. Altså hver gang han har forhåpninger om ny kjæreste. Som regel, blir det jo aldri noe av. For et par dager siden, så skrev han bare at han hadde truffet ei i en eller annen by. Det slår meg bare så merkelig at han sender sånt til MEG. Akkurat som om jeg trenger å vite det?? Ville dere ha blokkert i mitt tilfelle? Eller fortsatt å ikke svare/ svare veldig kort? Anonymkode: 10c2c...337
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #2 Skrevet 10. mai 2019 Du blir nok brukt som «flying monkeys» mot datteren din. Han regner vel med at du gir beskjed til henne. Anonymkode: 66d36...e91
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #3 Skrevet 10. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du blir nok brukt som «flying monkeys» mot datteren din. Han regner vel med at du gir beskjed til henne. Anonymkode: 66d36...e91 Men min datter har han også fortsatt på snap. De er venner, og de har stadig kontakt. Så hun får også slike beskjeder fra ham. Han spør henne innimellom om hun har truffet noen da, så han er nok mest interessert i å følge med.... HI Anonymkode: 10c2c...337
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #4 Skrevet 10. mai 2019 Virker som en manipulasjons teknikk for å gjøre datteren din sjalu og deretter at hun kommer «løpende» tilbake til han. Det er ikke uvanlig at de bruker familie og venner som «flying monkeys» i tillegg. Anonymkode: 66d36...e91
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #5 Skrevet 10. mai 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Virker som en manipulasjons teknikk for å gjøre datteren din sjalu og deretter at hun kommer «løpende» tilbake til han. Det er ikke uvanlig at de bruker familie og venner som «flying monkeys» i tillegg. Anonymkode: 66d36...e91 Det er nok noe sånt ja. Han har holdt på med dette i et halvt år nå 😛 Anonymkode: 10c2c...337
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #6 Skrevet 10. mai 2019 Da er det vel på tide å gi opp snart, hehe. Anonymkode: 66d36...e91
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #7 Skrevet 10. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Da er det vel på tide å gi opp snart, hehe. Anonymkode: 66d36...e91 Ja herregud, det tenker jo jeg også 😮 Det er derfor jeg lurer på om jeg bare skal blokke ham nå......HI Anonymkode: 10c2c...337
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #8 Skrevet 10. mai 2019 Stakar. Bare å blokkere vel? Og håpe han finner noen som blir glad i ham ❤️ Anonymkode: 1d7e5...abf
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #9 Skrevet 13. mai 2019 På 10.05.2019 den 16.20, Anonym bruker skrev: Stakar. Bare å blokkere vel? Og håpe han finner noen som blir glad i ham ❤️ Anonymkode: 1d7e5...abf Han finner nok noen til slutt. Men han er så panisk av en eller annen grunn. Det hjelper jo ikke på akkurat......HI Anonymkode: 10c2c...337
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå