Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #1 Skrevet 10. mai 2019 Har en gutt på 8 år som har noen diagnoser av den grunn får vi støtte fra NAV (pga belastninger i heimen og red. arbeidstid for meg pga oppfølgning av sønnen). Disse pengene kjem inn på sønnen min sin konto. Er det ulovlig å overføre de til min konto? Anonymkode: 7cd28...af2
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #2 Skrevet 10. mai 2019 Nei, det er jo du som har de ekstra utgiftene. Det er jo ikke ment som lommepenger til barnet. Vi overfører hver måned til vår konto de pengene vårt barn får på konto. Anonymkode: b6227...721
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #3 Skrevet 10. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nei, det er jo du som har de ekstra utgiftene. Det er jo ikke ment som lommepenger til barnet. Vi overfører hver måned til vår konto de pengene vårt barn får på konto. Anonymkode: b6227...721 Ok, det er det jo og har gjort.👍 Anonymkode: 7cd28...af2
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #4 Skrevet 10. mai 2019 Nei, selvfølgelig ikke. Reglene er bare de samme uansett alder på mottaker, så de må ha en egen konto til å motta stønaden. Men det er jo meningen pengene skal brukes for å lønne den som tar seg av de. Her kommer også pengene inn på konto i barnets navn, også overfører jeg de til en av mine kontoer. Anonymkode: dd2b9...410
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå