Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #1 Skrevet 9. mai 2019 Fordeler og ulemper? Anonymkode: dd122...923
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #2 Skrevet 9. mai 2019 Jeg kjenner bare en som har det. Hun er lei! Slangen er lang og tung, og når det er noe med systemet er det mye værre enn å bare skifte en støvsugerpose. Anonymkode: 013a5...399
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #3 Skrevet 9. mai 2019 Vi har det. Det er SÅ mye bedre enn vanlig støvsuger, for støvet forsvinner bare vekk. Jeg som er allergiker har det bedre med sentralstøvsuger. Anonymkode: 17560...4ff
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #4 Skrevet 9. mai 2019 Vi har hatt det, det fulgte med en leilighet vi flyttet inn i. Men det tok ikke så lang tid for vi hentet fram den gamle støvsugeren som vi heldigvis ikke hadde kvittet oss med. Fryktelig tungvindt med denne digre slangen som skulle bli dratt rundt. Beholderen stod også i en "bod" i nærheten av soverommene, noe som førte til at det ikke nyttet å støvsuge etter at ungene hadde lagt seg. Den bråkte ganske mye også. Aldri mer sentralstøvsuger på oss. Anonymkode: c1c30...21c
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #5 Skrevet 9. mai 2019 Definitivt yay!!! Ingen dårlig lukt av halv-gammelt støvsugerfilter og støvet forsvinner ut av huset eller samles i stor beholder og holder seg der. Mye bedre for inneklimaet enn vanlig støvsuger! Anonymkode: 40574...419
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #6 Skrevet 9. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vi har hatt det, det fulgte med en leilighet vi flyttet inn i. Men det tok ikke så lang tid for vi hentet fram den gamle støvsugeren som vi heldigvis ikke hadde kvittet oss med. Fryktelig tungvindt med denne digre slangen som skulle bli dratt rundt. Beholderen stod også i en "bod" i nærheten av soverommene, noe som førte til at det ikke nyttet å støvsuge etter at ungene hadde lagt seg. Den bråkte ganske mye også. Aldri mer sentralstøvsuger på oss. Anonymkode: c1c30...21c Hahaha, hvem søren satte beholderen ved siden av et soverom 😛 Anonymkode: 17560...4ff
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #7 Skrevet 9. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Definitivt yay!!! Ingen dårlig lukt av halv-gammelt støvsugerfilter og støvet forsvinner ut av huset eller samles i stor beholder og holder seg der. Mye bedre for inneklimaet enn vanlig støvsuger! Anonymkode: 40574...419 Definitivt mye bedre enn andre støvsugere Anonymkode: 17560...4ff
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #8 Skrevet 9. mai 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hahaha, hvem søren satte beholderen ved siden av et soverom 😛 Anonymkode: 17560...4ff Det må ha vært en mann 😛 Anonymkode: c1c30...21c
StjertIøvetann Skrevet 9. mai 2019 #9 Skrevet 9. mai 2019 Definitivt nay. Ble fort lei av å drasse på den lange slangen rundt omring i hele huset. Nei takke meg til en god, gammaldags støvsuger, gitt.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #10 Skrevet 9. mai 2019 Vi har sentral her vi bor nå (fulgte med huset). Den fungerer veldig bra, men jeg får helt fnatt av slangen! Jeg går heller rundt med den lille håndholdte! Anonymkode: eac01...f01
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #11 Skrevet 9. mai 2019 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kjenner bare en som har det. Hun er lei! Slangen er lang og tung, og når det er noe med systemet er det mye værre enn å bare skifte en støvsugerpose. Anonymkode: 013a5...399 Dette. Slangen er lang, tung og styrete å oppbevare. I tillegg suger den inke like kraftig som en god, vanlig støvsuger. Robotstøvsuger, en i hver etasje, som står på timer, og støvsuger hele huset hver formiddag mens vi er på jobb, er fantastisk. Det anbefales varmt💛 Anonymkode: f8381...adc
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #12 Skrevet 10. mai 2019 Jeg savner den vi hadde de jeg bodde før. For med allergikere i hus så merkes det. Vi hadde ett passelig sted i gangen der den alltid hang og derfra rakk den i hele etasjen, slik at det var veldig enkelt å støvsuge. Litt styrete når jeg skulle ta kjelleren for slangen var jo lang, men nå var kjelleren en kjeller og ikke vanlige oppholdsrom slik at det var ikke like ofte vi støvsuga der. Hadde vi hatt ett stort hus med oppholdsrom i hver etasje tror jeg at jeg hadde kjøpt en slange til å ha nede også. Ungene som støvsuga mest hos oss og det gikk veldig bra, de sleit mer med vanlig støvsuge vi hadde på hytta. Anonymkode: 124b6...fa9
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #13 Skrevet 10. mai 2019 Jeg har det, men bruker den aldri. Anonymkode: 861c7...f13
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #14 Skrevet 10. mai 2019 Vi har det og jeg er fornøyd. Syns ikke slangen er noe verre å drasse rundt enn en stor støvsuger. Vi har to etasjer og koblingspunkt sentralt i begge etasjer, så ikke noe problem å komme til med slangen. Vi har i tillegg en håndholdt støvsuger og det er den jeg bruker for å støvsuge kunstgressknotter i gangen og på badet, for da gidder jeg ikke ta frem den lange slangen. Men jeg hadde ikke giddet å ta frem den stor støvsuger heller. Nå vurderer vi robotstøvsuger, men vi må jo uansett ha et alternativ, så sentralstøvsugeren blir🙂 Anonymkode: 69289...a55
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #15 Skrevet 10. mai 2019 Sentralstøvsuger er et must! Så utrolig mye bedre inneklima når du slipper den tunge 'støvsugerlukta' etter å ha støvsuga. Vi har hatt sentralstøvsuger i 10 år og det har aldri vært problemer. Jeg er forresten renholder og bruker vanlig støvsuger hver dag, og synes den er noe herk (selv om det er en dyr, ny fra Miele). Anonymkode: d9ec7...8f7
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #16 Skrevet 10. mai 2019 Vi har sentralstøvsuger, men synes den er et herk.. Slangen er lang, den er stressende å dra frem synes jeg. vi kjøpte vanlig støvsuger for et år siden og etter det støvsuger jeg hver dag uten stress. Eneste ulempen er at det kan bli støvsugerlukt hvis vi ikke bytter pose ganske ofte.. Hvis jeg hadde flyttet til et annet hus så hadde jeg ikke installert sentralstøvsuger, så fra meg blir det et nay... Anonymkode: c438f...b76
Førstemann Skrevet 10. mai 2019 #17 Skrevet 10. mai 2019 Definitivt yay! Jeg elsker den. Lukter ikke, og den suger kraftig. Har 2 kontaktpunkter på en flate på 170 kvm og 2 i kjelleren. Slangen er absolutt ikke i veien, den er jo lettere å dra på enn en sånn støvsugerklump.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #18 Skrevet 10. mai 2019 har hele tiden tenkt hvor fantastisk det må være, helt til vi flyttet inn i et nybygd hus hvor det var inkludert. Å herrefred så upraktisk det er! Det er kanskje bedre for inneklima og lukt (selv om jeg personlig aldri har kjent på støvsuger lukt, da jeg rengjør filtre og bytter pose et par ganger i året). Men den slangen er et ordentlig herk!" Mye tyngre og mer jobb enn å bare hente frem "klumpen". Nei, invester i en skikkelig god støvsuger med kvalitetshepafiltre og stell den er mitt råd Et absolutt NAY! Anonymkode: 48617...fc4
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #19 Skrevet 10. mai 2019 Eneste positive med sentralstøvsuger er at du kan ha en sånn "smulesuger" på kjøkkenet som du bare kan koste bøss inn i. Men en sånn som det her er virkelig gull altså, den brukes veldig enkelt hver eneste dag https://www.power.no/hjem-og-fritid/stoevsuger-og-rengjoering/haandstoevsuger/dyson-cyclone-v10-absolute-stoevsuger/p-917421/ Anonymkode: 861c7...f13
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #20 Skrevet 10. mai 2019 Nay. Kasta ut min etter et par år, da gadd jeg ikke mer. Dårlig oppsuging(elendig på sand og småstein), lang slange(vanskelig å oppbevare, syns den var i veien uansett hvor den var.) I tillegg hadde vi problemer med elektronikken på vår, så den var håpløs å slå av og på. Vi hadde Flexit. Anonymkode: cb5f7...382
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå