Gå til innhold

Hva mener du om healing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dine tanker om det? Positivt eller negativt?

Anonymkode: a71f9...24e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd, min erfaring var negativ

Anonymkode: fc9e6...3e2

Skrevet

Bare tull, er det ikke? 

Anonymkode: 7cb5e...a0a

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har prøvd, min erfaring var negativ

Hvordan var denne erfaringen? Kan du fortelle mer?

Skrevet

Jeg har opplevd det utrolige i forbindelse med healing, så det er noe jeg tror på.

Anonymkode: 82271...3e2

Skrevet

Er forsøkt healet flere ganger fordi de ville bevise at det funket. Jeg trodde jo ikke på det. Da det ikke funket, var det fordi jeg ikke trodde på det

Anonymkode: 9bf3c...f90

Skrevet

Ja, jeg tror på det, har opplevd det selv. Men det er ikke alle som driver med healing som er like seriøse. Mye rart ute og går.

Anonymkode: e52e8...2b5

Skrevet

Bare tull. Noe skikkelig tull faktisk.

Anonymkode: 3db69...f1b

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan var denne erfaringen? Kan du fortelle mer?

Det var vondt og jeg ble kjempedårlig mens han holdt på, og jeg var dårligere etterpå enn før jeg gikk inn. Men jeg har hørt andre skryte av han.

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har opplevd det utrolige i forbindelse med healing, så det er noe jeg tror på.

Kan du fortelle mer om opplevelsene dine?

Skrevet

Jeg ble healet to ganger som barne av en mann lik snåsmannen som bodde i Trøndelag. Han var en kjent healer på bygda der oppe og jeg ble frisk fra mine plager begge gangene, så det tror jeg på. 

Anonymkode: 94313...12d

Skrevet

Min erfaring sier det er placebo. De jeg har vært i kontakt med har selv trodd på det - men de har ikke gjort noen forskjell for meg i det hele tatt. 

Anonymkode: 18746...9e3

Skrevet

Plasebo virker, men healing virker ikke i seg selv. 

Anonymkode: 82283...093

Skrevet

Tror det er placebo, men vet ikke. Synes Snåsamannen er fascinerende, og utelukker ikke helt at det kan være noe mer enn placebo.

Anonymkode: f0857...8bd

Gjest Antarctica
Skrevet

Samme som jeg mener om Julenissen: det hadde jo vært vidunderlig om det var sant.

Skrevet

Uansett, det er fint når folk føler de har blitt healet, okke som. Men synes ikke healere skal ta betalt for evnene sine, i alle fall ikke mer enn en symbolsk sum. Blir veldig, veldig skeptisk til folk som slår seg store på healing. Beviselig mye humbug der ute!

Anonymkode: f0857...8bd

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva opplevde du?

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ble healet to ganger som barne av en mann lik snåsmannen som bodde i Trøndelag. Han var en kjent healer på bygda der oppe og jeg ble frisk fra mine plager begge gangene, så det tror jeg på. 

Anonymkode: 94313...12d

Hvordan foregikk det? Og hva feilte du? 

Skrevet

Har spesielt tro på fjernhealing.

Akkurat nå behandler jeg to i Madrid for fotsopp og en i Antwerpen for ørevoks. De vet det ikke selv, men jeg gjør det akkurat nå. Tenk så heldig de er.

Anonymkode: c87be...26c

Skrevet

er kun en måte og skaffe penger på og robbe folk, ingenting annet

Anonymkode: 4641a...18b

Skrevet
På 10.5.2019 den 18.41, Anonym bruker skrev:

Har spesielt tro på fjernhealing.

Akkurat nå behandler jeg to i Madrid for fotsopp og en i Antwerpen for ørevoks. De vet det ikke selv, men jeg gjør det akkurat nå. Tenk så heldig de er.

Hm, men hvorfor uten at de vet det? Kjenner du de?

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Innlegget oser ironi da

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gjør det av min dype og endeløse godhet i mitt hjerte. Slik som krystallhealere, homeopater og aromaterapeuter ellers gjør.

I dag har jeg kastet mine helbredende krefter på å fjerne kvisene på en tenåring i Perth og bleieutslettet til en baby i Napoli. Jeg bare gir og gir til fremmede.

I morgen skal jeg jeg fjerne liktorner og overtro i Ukraina. Vakkert blir det ikke, men fjernhealing «gets the job done».

Skrevet

Placebo effekt på noen.. vissvass er min mening. Hvis du klarer å lure deg selv og dermed føler deg bedre, så er d jo ingen skade skjedd. Bare lettere lommebok i enkelte tilfeller.

Anonymkode: 3dca8...f8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...