Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #1 Skrevet 9. mai 2019 Dere i dysjen? Er det slikt at dere kan ta en dusj bare for å onanere? Jeg elsker å dusje for da slapper jeg av og da kan jeg fint kose meg og hvis jeg får det for meg.. Anonymkode: d34ef...aeb
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #3 Skrevet 9. mai 2019 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere i dysjen? Er det slikt at dere kan ta en dusj bare for å onanere? Jeg elsker å dusje for da slapper jeg av og da kan jeg fint kose meg og hvis jeg får det for meg.. Anonymkode: d34ef...aeb Anonymkode: fbf60...c6f
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #4 Skrevet 9. mai 2019 Har aldri onanert i dusjen, finner det bare ikke naturlig å stå mens jeg gjør det. Er jo mye mer avslappende å ligge i senga 😊 Onanerer forøvrig hver dag. Selvsagt unntak innimellom. Anonymkode: 7da01...414
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #5 Skrevet 9. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har aldri onanert i dusjen, finner det bare ikke naturlig å stå mens jeg gjør det. Er jo mye mer avslappende å ligge i senga 😊 Onanerer forøvrig hver dag. Selvsagt unntak innimellom. Anonymkode: 7da01...414 Aldri?! Det er bare å sette seg ned, og la dusjstrålen stimulere klitoris. Anonymkode: eacc3...741
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #6 Skrevet 10. mai 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Aldri?! Det er bare å sette seg ned, og la dusjstrålen stimulere klitoris. Anonymkode: eacc3...741 Sitte i dusjen virker hæslig og vannsprut på klitten er på ingen måte nok. Anonymkode: 7da01...414
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2019 #7 Skrevet 10. mai 2019 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sitte i dusjen virker hæslig og vannsprut på klitten er på ingen måte nok. Anonymkode: 7da01...414 Da har du ikke sterk nok vannstråle 😉 Anonymkode: eacc3...741
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå