Skorpion Skrevet 9. mai 2019 #1 Skrevet 9. mai 2019 Kjøpte festdrakt fra Obs til henne. Den passer akkurat nå, men å gi så mye for noe hun bare kan gå med en gang. Ville du byttet til 16 år?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #2 Skrevet 9. mai 2019 Jeg ville latt henne prøve neste størrelse ja, og sett om den passet greit. Akkurat festdrakter både kjøper og selger jeg på Finn, ingen unger/ungdommer som klarer slite ut dem, men jeg har kjøpt noen nye også. I fjor hadde 12-åringen min en som var litt for stor. Jeg la den opp, for den kunne fint brukes i livet/oventil. I år har jeg lagt den ned igjen og hun kan ha den et år til. Anonymkode: 45b3b...61a
Skorpion Skrevet 9. mai 2019 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2019 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville latt henne prøve neste størrelse ja, og sett om den passet greit. Akkurat festdrakter både kjøper og selger jeg på Finn, ingen unger/ungdommer som klarer slite ut dem, men jeg har kjøpt noen nye også. I fjor hadde 12-åringen min en som var litt for stor. Jeg la den opp, for den kunne fint brukes i livet/oventil. I år har jeg lagt den ned igjen og hun kan ha den et år til. Anonymkode: 45b3b...61a Tror jeg prøver en str større og ser. Håper den ikke blir alt for stor til henne. Veldig greit å kunne selge etterpå.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #4 Skrevet 9. mai 2019 Kjøpte 16 år til min 13 åring☺️ Anonymkode: 235ce...d11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå