Gå til innhold

Tørr du? Få høre de negative sidene ved deg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har du en side ved deg selv du ikke liker, eller kanskje liker men er ikke så bra? Kanskje en hemmelig, en du ikke tørr si til noen?   

Jeg er ofte tiltaklaløs og lat, det er det ingen som kan tenke seg til 😟 Jeg har også en lei tedens til å lyve, små hvite løgner som jeg egentlig ikke skjønner hva var vits, men det bare plumper ut🤭 Jeg sliter også med sjalusi, det er noe jeg sliter veldig med å skjule.

 

Anonymkode: 275bd...26f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bryr meg fint lite om det folk prater om. Altså, det folk forteller meg. Jeg er så sliten for tida, at det er ingenting som interesserer meg når det kommer til andre mennesker. Tror ikke andre merker det da.....

Anonymkode: e5f02...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dårlig personlig hygiene. Ekkelt ja jeg vet, men jeg kan ikke noe for det. Vet innerst inne at man skal pusse tenner hver dag og vaske seg, men jeg kan fint gå ei uke. Det er noe galt med meg, jeg vet det.

Anonymkode: c0134...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hevnfull og glemmer aldri om noen har gjort meg eller noen jeg er glad i vondt. Jeg kan godt planlegge hevn i åresvis og slå til når vedkommende minst venter det. Jeg vet jeg ser veldig søt og uskyldig ut, slik at folk tror jeg ikke kan finne på noe slikt. 

Anonymkode: 5768f...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er arrogant og høy på megselv faglig. Jeg bryr meg fint lite om hva andre synes om meg, og kan være ganske elitisk  

Jeg bærer nag og glemmer ikke hvem som har vært kjipe. Fikk akkurat mulighet til å dele ut payback for noe som hendte for 18 år siden  

Det tror jeg er mine værste sider - men på veien opp til værste, er der nok ganske mange andre nasty personlighetstrekk også.  

Anonymkode: 6e49f...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er dessverre en bedreviter, ikke alltid jeg sier høyt hva jeg egentlig tenker, men jeg skal love deg at jeg tenker det. 

Jeg tar mye plass og avbryter folk litt for ofte i samtaler.

Jeg er også fæl og katagorisere folk, og dermed er jeg jo ganske så fordomsfull.

Anonymkode: cc069...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var skikkelig løs i 20-åra. Hadde sex over en lav sko. Vet ikke hvor mange partnere jeg har hatt og gremmes når jeg tenker på det! Vært monogam siden jeg traff mannen min da..

Anonymkode: 3e337...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Jeg er generelt ganske slem. 

Utnytter menn for penger.

Mener jeg er smartere enn de fleste jeg omgås

Bryr meg ikke om om noen blir såret av meningene mine 

Er brutalt ærlig

Later som jeg er syk for at andre skal gjøre ting for meg

Lurer folk til å gi meg ting

Kommer til spleisefester eller selskap uten noe og slipper unna med det

 

 

 

Anonymkode: 409a0...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir fort sur

Irriterer meg over masete venninner

Fordomsfull

vasker huset altfor sjelden

Altfor glad i å bruke penger, flaks for meg at jeg fant meg en holden mann 🙈

Anonymkode: 502f9...ed3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bobler stadig vekk i magen min, og om morran kommer det bare sprutbæsj.

Anonymkode: c5355...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke fordra "smalltalk". Det er drepende kjedelig. Jeg smiler og kommenterer, men puff, så kutter hjernen min ut etter utrolig kort tid, og jeg har ikke fjerneste ide om hva det snakkes om, føles som jeg sover innvendig. Og innerst inne tror jeg jeg ser litt ned på dem som plaprer ivei om ingenting og totalt i intetsigende ting ( som jeg synes er intetsigende i hvert fall.)

Anonymkode: e93cc...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker dessverre veldig mye stygt om folk. Feit, dum, teite briller, etc. Jeg skammer meg over at jeg tenker sånn, og skulle virkelig ønske jeg var mer raus. Heldigvis kan ingen lese tankene mine.

Anonymkode: 0298c...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan ikke fordra "smalltalk". Det er drepende kjedelig. Jeg smiler og kommenterer, men puff, så kutter hjernen min ut etter utrolig kort tid, og jeg har ikke fjerneste ide om hva det snakkes om, føles som jeg sover innvendig. Og innerst inne tror jeg jeg ser litt ned på dem som plaprer ivei om ingenting og totalt i intetsigende ting ( som jeg synes er intetsigende i hvert fall.)

Anonymkode: e93cc...fb7

Hva gjør du selv for at det ikke bare skal være smalltalk, da?

Anonymkode: d6137...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg totalt misliker at samboeren min har barn fra før. Hater det. Skulle ofte ønske at han ikke fantes, og jeg skjemmes litt over det. Sant skal sies, han eier ikke oppførsel. 

Jeg tar ikke et nei for et nei! Gjør somregel det jeg hadde lyst til uansett. 

Sluttet på prevansjon og ble gravid med vilje, sa til sambo det var et uhell, og at jeg brukte prevansjon. Jeg ville ha barn, og hadde bestemt meg for at det skulle vi ha. Så da ble det sånn.

huff, jeg er grusom, og jeg vet det selv!

 

 

Anonymkode: 6a35b...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ekstremt intelligent, har vært det hele livet, og har brukt mye tid på å skjule det. I Jante-Norge må man være likest mulig alle andre. Men nå i voksen alder har jeg sluttet å skjule det, og jeg gjør ingen ting for å inkludere folk som ikke skjønner hva jeg sier eller som ikke kan følge mitt tempo. Innerst inne føler jeg at vi som tilfeldigvis ble født evnerike er bedre enn alle de normale. Så nå har jeg blitt selektiv med vennskap også, orker ikke lenger å jekke meg ned på normale folks nivå for at de skal like meg. 

Ja da, det er fryktelig, jeg vet.

Anonymkode: 49f4f...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar over mine dårlige sider, det er det mange av. Samtidig må jeg være en begavet skuespiller fordi ikke en gang mine nærmeste har mistanke. Flere ting jeg har skjult i over 20 år uten å bli oppdaget.

Jeg er meget misunnelig. En i familien tjener millioner og jeg unner ham det fordi jeg vet at han jobber rævva av seg for det, men jeg misliker at kona nyter ekstremt av det.

Jeg er lat. Jeg har en sykdom, den er ekte, men jeg overdriver innmari hvor mye den påvirker meg. Alle tar mye hensyn men de fleste ting jeg slipper unna med kunne jeg fint gjøre.

Jeg er søtsak-bulimiker. Jeg spiser tilsynelatende normalt, mye frukt og grønnsaker. Flere ganger i uka binge-spiser jeg enorme mengder med søtsaker, sjokolade og kaker. Så kaster jeg opp. Det er selvsagt ganske dyrt og jeg er meget kreativ hvor jeg gjør av alt søppelet. Jeg bor i en større by og bytter butikkene der jeg handler godteriet. Der jeg handler vanlig mat for familien putter jeg aldri noe søtt i vogna.

Mine barn har pene klær men de går for det meste i bruktklær. Jeg er nøye med at de ser tilnærmet ny ut, og så vasker jeg alltid tøyet før det blir brukt "for å fjerne all kemikalier fra produksjonen". Dette er en måte å skjule godteri-utgifter.

Jeg dusjer kun 2, maks 3 ganger i uka. Det rare er at jeg elsker å dusje, når jeg først er inne i dusjkabinett tar det lang tid. Mannen klager iblant over varmtvannforbruk, men han hadde blitt overrasket hvor ofte det blir en rask kattevask med klut over de mest strategiske kroppsdeler.

Jeg lyver. Mye. Ikke bare sånn små hvite løgner. Er veldig god på det fordi jeg vet hvordan det gjøres og at jeg må huske løgnen og det jeg sa i tilfelle det blir fulgt opp. Best med en klype sannhet når man lyver.

Jeg har iq på 125 så vet at det går raskere i topplokket men så later jeg at jeg kan være litt treg iblant. Mye jobb jeg slipper unna pga det.

Jeg mangler empati. Bilder av sultende barn gjør meg bare irritert, gir man penger vil de overleve, og hvis de overlever vil de om 20 år sette enda en sultende generasjon i live.

Jeg har med andre ord psykopatiske trekk.

Anonymkode: 0eb7e...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dessverre altfor utolmodig med sønnen min,å dette er noe jeg må bli bedre på.

Anonymkode: b9eb0...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er klar over mine dårlige sider, det er det mange av. Samtidig må jeg være en begavet skuespiller fordi ikke en gang mine nærmeste har mistanke. Flere ting jeg har skjult i over 20 år uten å bli oppdaget.

Jeg er meget misunnelig. En i familien tjener millioner og jeg unner ham det fordi jeg vet at han jobber rævva av seg for det, men jeg misliker at kona nyter ekstremt av det.

Jeg er lat. Jeg har en sykdom, den er ekte, men jeg overdriver innmari hvor mye den påvirker meg. Alle tar mye hensyn men de fleste ting jeg slipper unna med kunne jeg fint gjøre.

Jeg er søtsak-bulimiker. Jeg spiser tilsynelatende normalt, mye frukt og grønnsaker. Flere ganger i uka binge-spiser jeg enorme mengder med søtsaker, sjokolade og kaker. Så kaster jeg opp. Det er selvsagt ganske dyrt og jeg er meget kreativ hvor jeg gjør av alt søppelet. Jeg bor i en større by og bytter butikkene der jeg handler godteriet. Der jeg handler vanlig mat for familien putter jeg aldri noe søtt i vogna.

Mine barn har pene klær men de går for det meste i bruktklær. Jeg er nøye med at de ser tilnærmet ny ut, og så vasker jeg alltid tøyet før det blir brukt "for å fjerne all kemikalier fra produksjonen". Dette er en måte å skjule godteri-utgifter.

Jeg dusjer kun 2, maks 3 ganger i uka. Det rare er at jeg elsker å dusje, når jeg først er inne i dusjkabinett tar det lang tid. Mannen klager iblant over varmtvannforbruk, men han hadde blitt overrasket hvor ofte det blir en rask kattevask med klut over de mest strategiske kroppsdeler.

Jeg lyver. Mye. Ikke bare sånn små hvite løgner. Er veldig god på det fordi jeg vet hvordan det gjøres og at jeg må huske løgnen og det jeg sa i tilfelle det blir fulgt opp. Best med en klype sannhet når man lyver.

Jeg har iq på 125 så vet at det går raskere i topplokket men så later jeg at jeg kan være litt treg iblant. Mye jobb jeg slipper unna pga det.

Jeg mangler empati. Bilder av sultende barn gjør meg bare irritert, gir man penger vil de overleve, og hvis de overlever vil de om 20 år sette enda en sultende generasjon i live.

Jeg har med andre ord psykopatiske trekk.

Anonymkode: 0eb7e...039

Hjelp! Håper du ikke er i min omgangskrets.. 

Anonymkode: 6ca92...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har verdens største tålmodighet med hele verden. Omfavner og støtter dem som har det tøft.

Men klarer ikke å gjøre det samme for mannen min. Jeg er mye irritert og sur når jeg er sammen med han, og har flere ganger tenkt at han burde være sammen med noen andre for å få et lykkelig liv

Kontrasten til den sprudlende og oppofrende personen som venner og kollegaer ser er stor. 

Anonymkode: 40763...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke deprimerte og ensomme mennesker. Synes de sutrer og gjør seg så ynkelige. 

 

Anonymkode: 64614...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange negative sider ved meg selv. Bl.a kan jeg blir fort irritert på enkelte mennesker. Det jeg kan godta hos noen, kan irritere vettet av meg hos andre. Og jeg har vansker med å skjule det. 

Jeg er ekstemt påståelig, og tror ofte at jeg har rett. 

De negative sidene hos meg, gjenspeiles i barna mine. Vi jobber masse med å snu dette hos dem.

Anonymkode: 8f324...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.5.2019 den 21.43, Anonym bruker skrev:

Jeg er dessverre en bedreviter, ikke alltid jeg sier høyt hva jeg egentlig tenker, men jeg skal love deg at jeg tenker det. 

Jeg tar mye plass og avbryter folk litt for ofte i samtaler.

Jeg er også fæl og katagorisere folk, og dermed er jeg jo ganske så fordomsfull.

Anonymkode: cc069...b27

Er du meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...