Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #1 Skrevet 9. mai 2019 og i år Grugleder jeg meg, barnet mitt slutter i bhg og begynner på skolen, vi går i ferie 29 juni og han begynner på sfo 1 august, så blir en ny era men skal kose oss med bading, små turer og danmark i sommer Noen flere som grugleder seg til ferie ? og er det flere som har barn som begynner i 1 klasse eller begynner på noe annet som det killer ekstra i magen ? Anonymkode: 3a364...1cf
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #2 Skrevet 9. mai 2019 Jeg bare gleder meg☀️Hva er det å grue for? Jeg har førsteklassing så det er første året med 8 uker ferie. Det blir et puslespill, men vi får det til. Takk for far med jobb i Nordsjøen og snille besteforeldre. Anonymkode: df864...8c5
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #3 Skrevet 9. mai 2019 Vår eldste slutter også i bhg og starter på skolen 😊 blir en spennende høst. Ingen planer for sommerferie ennå, annet enn en tur på hytta og en konsert. Anonymkode: 1026f...734
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #4 Skrevet 9. mai 2019 Jeg gleder meg så mye at jeg nesten får vondt i magen 😅. Ingen skolestarter her, men overgang til ungdomsskolen, spennende det også!. Men først, Frankrike, Italia og England 👍🏻 Anonymkode: 8e1de...baa
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #5 Skrevet 9. mai 2019 Jeg gleder meg så mye at jeg ikke kan vente. Er så klar for 4 uker med feire. Bare kose oss Anonymkode: e139b...e1f
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #6 Skrevet 9. mai 2019 Det er altfor lenge til ferie. Misliker arbeidsplassen min så intenst at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Jobben er ok, men ledelse og stemning er så dårlig at man ikke vet om man skal le eller gråte. Og det gjør meg syk, sover dårlig og konstant angst/stressfølelsen i kroppen. 2 måneder til 3 ukers ferie er neste mer enn jeg kan orke. Anonymkode: 108fc...e34
Love my kidz Skrevet 9. mai 2019 #7 Skrevet 9. mai 2019 Her i huset har vi det best når det er ferie. Sønnen min er 6 klassing og jeg er ufør og hjemme. 8 uker med kos gledes det virkelig til ja. Har masse småplaner (så vi ikke blir sofaslitere) og en ferietur. Svensk camping med kjæresten min er årets plan 😊
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #8 Skrevet 9. mai 2019 Gruer meg ihjel! Sistemann i flokken er skolestarter så da er det slutt på barnehage. Vi skal to uker til syden så det blir deilig Anonymkode: b3a82...a67
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #9 Skrevet 9. mai 2019 så mange fine svar synd du som skrev at du ikke trives på jobb ,trives, så håper du gjør noe med det, da bør du slutte Mange fine planer her 2 uker i syden høres godt ut, gruer meg bare til skolestart,men ikke selve ferien Anonymkode: 3a364...1cf
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #10 Skrevet 9. mai 2019 Har en som begynner på ungdomsskolen og en som begynner på videregående!! Det blir stor overgang😀 Begge har valgt å gå sine egne veier og valgt skole/linje utenfor det de andre i vennegjengen har gjort. Er så utrolig stolt av at de tør å velge det de selv har lyst til! men først; 4 uker ferie sammen. Det blir kos😀 Anonymkode: 22c25...e95
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #11 Skrevet 9. mai 2019 Jeg har ingen skolestarter selv, men jeg skal for første gang være lærer for 1. klasse! Lurer på hvem som gleder seg mest! 😅 Anonymkode: c9db9...af0
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #12 Skrevet 9. mai 2019 Gleder meg veldig til sommerferie 😀, etter sommerferien skal alle i barnehagen til gutten min flytte inn i en splitter ny barnehage som skal stå klar 1 Juli, det blir spennende 🙂. Så etter ferien blir det på en måte en ny tilvenning 😉. Anonymkode: c48f7...9b1
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #13 Skrevet 9. mai 2019 Ja, heldigvis går det fort mot ferie nå 😁 Gleder meg så utrolig mye å reise på ferie til pappa og treffe brødrene og niesene mine. Vi bor spredt over vårt langstrakte land, men møtes hos pappa hver sommer. Han flyttet til heimplassen til sin far for noen år siden. Vi pleide å dra på sommerferie dit da vi var små og nå er vi så heldige å få videreføre det til våre barn 💞 I tillegg har jeg skolestarter og både mor og sønn gleder seg, med en dæsj spenning da 😊 Blir vemodig å ta farvel med bhg, men spennende med nye eventyr og utfordringer. Anonymkode: 69571...49a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå