Anonym bruker Skrevet 8. mai 2019 #1 Skrevet 8. mai 2019 Er 8år yngre en meg, 22år nå. Det er smigrende men og veldig irriterende måten hun holder på. Hun gjør akkurat det samme som meg, kjøper like klær eller stikker av med mine. Gjerne uten å spør også. Jeg hadde mørkt hår og lyse tupper, hun farger det likt. Jeg farget håret mørkt igjen etter 10mnd, hun gjør det like etterpå. Jeg skulle kjøpe meg hund, vi snakket sammen om dette. Før jeg viste ord av det hadde hun kjøpt hunden. Osv osv. Vi har ellers et godt forhold, men føler dette er litt vel mye!? Skal jeg si fra, eller bare drite i det?? Anonymkode: 7c77c...4c2
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2019 #2 Skrevet 8. mai 2019 Ta det som et kompliment, hun ser opp til deg. Etterhvert vil hun finne mer sin egen stil, men det ser ikke ut som hun har selvtilliten til det enda. Prøv å styrke henne isteden, skryt av hennes egne valg, av tingene som "er henne", og la henne finne frem til hvem hun er isteden for å herme etter deg. Anonymkode: 9f0ce...ac3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå