Anonym bruker Skrevet 8. mai 2019 #1 Skrevet 8. mai 2019 Altså.. blir litt flau for jeg vet at alt er mulig. Men saken er . Jeg sluttet på p-piller grunnet en operasjon. Gikk uten de en stund, så fant jeg ut at jeg skulle begynne på de nå nylig. Tre dager før mensen var slutt tok jeg første pille. Jeg hadde sex dagen etter endt mens og nå, en uke etter, har jeg så vondt i underlivet og ømme bryst. Kam man evt merke en graviditet så raskt?? Egget vil vel knapt ha festet seg? Anonymkode: ae8ab...a37
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2019 #2 Skrevet 8. mai 2019 Kan være hormoner fra pillene og det da. Men har selv El på dag 8-9, og blitt gravid 2 ganger ved å ha sex da. Symptomer får jeg hver gang innenr14 dager. Anonymkode: 234f7...43e
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2019 #3 Skrevet 8. mai 2019 Du er nok ikke gravid Anonymkode: 62e9a...491
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2019 #4 Skrevet 8. mai 2019 Jeg har blitt gravid 3-7 dager etter endt mens 3 ganger, så det er sikkert mulig. sannsynligvis er det nok i ditt tilfelle p-pillenes hormoner som påvirker Anonymkode: cb63c...d4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå