Gå til innhold

Sønnen til Meghan og Harry heter Archie?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tydelig at Meghan ikke helt skjønner hvilken familie hun har giftet seg inn i, når hun kaller ungen Archie 🤣 Må være det minst royale navnet noensinne. Med unntak av Steve, kanskje

Anonymkode: 8a522...84c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det var et tøft navn! Han er langt ut i arverekken så da har man litt mer spillerom.

Syns det var fint at han ble oppkalt etter pappaen sin ❤️

Er ikke noe mer spesielt enn navnene barna til Martha har!

Skrevet

Historieløs much? Archiebald er et gammelt overklassenavn, mye brukt av adelige. 

Skrevet

Eh,kanskje du burde lese deg opp på Engelsk historie? Archie er et gammelt engelsk navn fra Winsdor. 

Anonymkode: cf896...057

Skrevet

Archiebald, ja. Men han heter ikke det. Han heter Archie 🤣 

Harrison var flott heder til Harry. Men Archie var, i mine øyne, helt håpløst i et britisk kongehus.

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tydelig at Meghan ikke helt skjønner hvilken familie hun har giftet seg inn i, når hun kaller ungen Archie 🤣 Må være det minst royale navnet noensinne. Med unntak av Steve, kanskje

Det kan da likegjerne være faren som har ønsket navnet. 😂

Anonymkode: 3c3a1...967

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Harrison var flott heder til Harry. Men Archie var, i mine øyne, helt håpløst i et britisk kongehus.

Men Archie er kortversjonen av Archiebald og dermed det samme navnet. Godt mulig at han sjal hete Archiebald på papiret. Harry heter jo ikke Harry, han heter Henry. 

Skrevet

Ser hvilket mannesyn du har som automatisk antar at mor velger navn.

Anonymkode: 12ce9...4c2

Skrevet

Tror du virkelig at navnet ikke er diskutert og godkjent av kongefamilien? Det tror jeg.  Lite de får bestemme helt på egenhånd 

Det ville vært så pretensiøst å kalle ungen Archiebald i dag

Anonymkode: 5a7b8...e6e

Skrevet

Haha. Visste en eller annen høne her inne uten kunnskap ville lage en tråd om dette. 

Anonymkode: c9ed4...27a

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så det er bare Meghan sin sønn, eller mener du at hun har bestemt dette alene? Du dummer deg ut nå

Anonymkode: 88d00...649

Skrevet

Høres litt ut som en tegneseriefigur, men jeg synes det var et veldig greit navn egentlig. Det er "gammelt" nok til å bli akseptert av de konservative, men ungt nok til å leve med for et barn født i 2019. 

Anonymkode: 76782...577

Skrevet

Synes det var flott jeg. Greit at de også holdt seg til to fornavn. Alle ungene i det britiske kongehuset heter jo det samme, bare i forskjellig rekkefølge. Trenger friskt blod inn i den familien der gitt. 

Anonymkode: 2859b...496

Skrevet

Det er litt trist når man føler seg litt oppesen og lager en tråd for å klage litt over andre, og så til de grader driter på draget selv? 

Anonymkode: 46606...d56

Skrevet

Haha, dere er søte. Jeg er verken kunnskapsløs eller annet, og nei jeg driter meg ikke ut. Ser flere kongehus-eksperter sier det samme. Archie har ingen tilknytning til det britiske kongehus og var et veldig uvanlig og uventet valg. 

Han skal ikke hete Archibald på papiret, nei. 

Bare Archie. Som tegneseriefiguren. 

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha, dere er søte. Jeg er verken kunnskapsløs eller annet, og nei jeg driter meg ikke ut. Ser flere kongehus-eksperter sier det samme. Archie har ingen tilknytning til det britiske kongehus og var et veldig uvanlig og uventet valg. 

Men hva så? Det er vel ikke rarere enn at søsteren til vår kronprins kalte barna sine navn som ikke har tradisjon i kongehusene? Skjønner at du ønsker å provosere og skape en spydig tone, men du kan jo i alle fall forklare hva problemet er? 

Anonymkode: 41f18...989

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det fantes faktisk en Archie i det britiske kongehuset på 1600-tallet,så navnet har faktisk en tilknytning til det britiske kongehuset. Men navnet er ikke av de mest brukte,det har du rett i.

Anonymkode: cf896...057

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva så, han har jo heller ingen kongelig tittel.

Anonymkode: 88d00...649

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du ser ikke komikken i din egen argumentasjon?

Den britiske kongefamilien med dronningen som overhode (og som garantert har godkjent navnevalget) er ikke enig med deg ;)

Anonymkode: 8dc6f...5d0

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du ser ikke komikken i din egen argumentasjon?

Den britiske kongefamilien med dronningen som overhode (og som garantert har godkjent navnevalget) er ikke enig med deg ;)

Anonymkode: 8dc6f...5d0

Har ikke uttalt meg ett eneste sted om hva dronningen mener🤣 Lær deg å lese! 

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hva vil du egentlig frem til, da? Tror du mor alene har valgt navnet? Og hvorfor er dette så provoserende for deg? Er det liksom ikke fint nok? Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner hi her. 

Anonymkode: 46606...d56

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Folk som kommuniserer med dumme emojis har tapt diskusjonen. 

Hva bryr det deg hva de kaller barnet?

Du er smålig og umoden. 

Anonymkode: c9ed4...27a

Skrevet

ikke veldig for Archie,men venner meg nok til det,men Likte veldig godt Harrison, det var Nydelig ❤️

Anonymkode: 9303f...c3d

Skrevet

Synes det var et veldig fint navn den lille pjokken har fått. Befriende ujålete og klinger godt helhetlig :) 

Anonymkode: 94cd1...ea8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...