Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen her som jobber som kjøkkenselger/tegner og kan fortelle om lønnsnivå? Kom over en spennende stilling jeg fikk lyst til å søke på, men aner ingenting om lønnsnivå eller andre betingelser....vanskelig å gå fra fast, kommunal, ganske godt betalt lønn og over i det private uten å ane noe om lønn. Vanskelig også å ringe og spørre, bedre å høre her 😉 Er jo ikke vits i å søke hvis jeg må veldig mye ned i lønn...

Fortsetter under...

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tjener ca 32.000,- pr mnd før skatt, og så provisjon av salg i tillegg. Er du en god selger kan du fort tjene bra. 🙂

Anonymkode: 843b9...ce6

Takk 😊 Var det jeg fryktet, at fastlønn er relativt dårlig....men selvsagt om en selger godt blir det jo bedre. Likevel for p sitte igjen med like mye utbetalt som i dag ser jeg at jeg nok må selge veldig godt.

Anonymkode: 7f10c...3b5

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk 😊 Var det jeg fryktet, at fastlønn er relativt dårlig....men selvsagt om en selger godt blir det jo bedre. Likevel for p sitte igjen med like mye utbetalt som i dag ser jeg at jeg nok må selge veldig godt.

Anonymkode: 7f10c...3b5

Du kan jo ikke basere deg på 1 svar.. Jeg jobber med salg og har 45 000 i fastlønn og god provisjon i tillegg, men det betyr jo ikke at andre gjør det..

Anonymkode: fcd63...112

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...