Anonym bruker Skrevet 8. mai 2019 #1 Skrevet 8. mai 2019 Jeg har fått klager fra naboer etter trampoline lek..Jeg er enigi at det har vært støyete her.men har jeg innført regler med bare to på trampolinen om gangen. Nå er det ett eldre par som har begynt å trakassere oss ,barna. Det startet i fjor vår. Hver gang barna leker ute ,på trampolinen så er de i hagen å stirrer på barna ,vifter med hendene å hysjer på de hele tiden. Jeg er dritt lei ,av at han ringer på for å be barna dempe seg. Jeg vil egentlig bare bli kvitt trampolinen,da jeg har ett slitsomt forhold til den tingen. Trampolinen er lagt utfor salg. Men en i familien vurderer å kjøpe huset mitt iøpet av høsten. Hun sier at trampolinen kan stå der så barna et mitt kan få hoppe der.Jenta mobil selvfølgelig beholde trampolinen. Så da lurer jeg på hva jeg skal gjøre? Selge trampolinen eller la den stå. Jeg er egentlig lei trampolinen å alt uhygge den har medført. Anonymkode: df660...d1b
<3 mine søte små<3 Skrevet 8. mai 2019 #2 Skrevet 8. mai 2019 Barna må da få lov til å ha det kjekt? Så lenge det er mellom kl 07 - 21 eller når det et det er regel om ro. Så burde det da være greit. Sku en nabo ha selskap ect kan en jo alltid ta ektra hensyn.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2019 #3 Skrevet 8. mai 2019 Selge trampolinen? Eh.. nei. Da er du kjip. Bor du i rekkehus? Plasser trampolinen ett annet sted ? Anonymkode: 09338...13c
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2019 #4 Skrevet 8. mai 2019 Jeg har bare en liten hageflekk. Det er ikke mulig å flytte den. Har spurt om jeg kunne ha den utenfor hekken min, men det var ikke lov sa styreleder. Anonymkode: df660...d1b
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #5 Skrevet 9. mai 2019 kjipe naboer, hadde ikke gitt etter Anonymkode: 6a1bf...ab0
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2019 #6 Skrevet 9. mai 2019 Vi bor også tett og har disse reglene: - ingen hopping før 10.30-11 i helgene og ikke etter 19.30 - om jeg ser at naboene spiser middag ute, drikker kaffe, har gjester eller noe sånt får de ikke hoppe - om de roper/skriker må de avslutte Dette fungerer veldig fint hos oss - alle er fornøyde Anonymkode: ccc21...311
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå