Anonym bruker Skrevet 8. mai 2019 #1 Skrevet 8. mai 2019 Hvis dere måtte velge 5 kaker av følgende, hvilke hadde dere valgt? (konfen har tropisk tema) Tropisk pavlova. Banankake. Kokoskake/Bountykake. Juicekake med ostekrem. Tropisk aroma. Brownies. Smashkake. Ritzkake. Safarikake. Bunadskake/Marsipankake. Klassisk sjokoladekake/Death by chocolate. Vannmelonkake. Det blir også fruktsalat, gele og kransekake. Anonymkode: 387d4...e2e
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2019 #2 Skrevet 8. mai 2019 Hadde stort sett gått for andre kaker, men pavlova, brownie, juicekake, kokoskake og tropisk aroma. Anonymkode: 4920d...f4b
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2019 #3 Skrevet 8. mai 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde stort sett gått for andre kaker, men pavlova, brownie, juicekake, kokoskake og tropisk aroma. Anonymkode: 4920d...f4b Hvilke kaker ville du gått for? Anonymkode: 387d4...e2e
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2019 #4 Skrevet 8. mai 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvilke kaker ville du gått for? Anonymkode: 387d4...e2e Jeg hadde ikke hatt tropisk tema i utgangspunktet og derfor sluppet å forholde meg til gitte kaker, men hadde nok heller byttet ut noe av det med f.eks. Lemon-lime cupcakes Sitronterte Gulrotkake med appelsin Pasjonsfruktmoussekake på nøttebunn Anonymkode: 4920d...f4b
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2019 #5 Skrevet 8. mai 2019 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde ikke hatt tropisk tema i utgangspunktet og derfor sluppet å forholde meg til gitte kaker, men hadde nok heller byttet ut noe av det med f.eks. Lemon-lime cupcakes Sitronterte Gulrotkake med appelsin Pasjonsfruktmoussekake på nøttebunn Anonymkode: 4920d...f4b Blir pasjonsfrukt på pavlovaen, den er bankers. Men takk for gode idéer! Likte lemon-lime cupcakes og sitronterte! Anonymkode: 387d4...e2e
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2019 #6 Skrevet 8. mai 2019 Oppdatert liste. Vi har kransekake, gele, fruktsalat og 2 stk pavlova. Hvilke 4 kaker ville dere valgt av disse? Banankake. Kokoskake/Bountykake. Juicekake med ostekrem. Tropisk aroma. Brownies. Smashkake. Ritzkake. Safarikake. Bunadskake/Marsipankake. Klassisk sjokoladekake/Death by chocolate. Vannmelonkake. Lemon-lime cupcake Sitronterte. Anonymkode: 387d4...e2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå