Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #1 Skrevet 7. mai 2019 Vet ikke helt hvor jeg kan fÄr rÄd. Jeg har nemlig blitt sÄ vanvittig forelsket i en annen, enn min samboer. Jeg og samboer har hatt en fint forhold uten de store problemene. Men det har jo selvsagt vÊrt strevsomt med forsÞk og prÞving i flere Är. SÄ dukker denne "kameraten" opp og jeg faller pladask. Hjertet hamrer og jeg dagdrÞmmer om han hele tiden. Ikke sÄ lett Ä forholde seg til samboeren min da. Han er en gammel kompis av min mann, og har samboer og barn. SÄ tok min samboer opp igjen kontakt med han nÄ i sommer. SÄ etter diverse fester og sammenkomster har jeg fÄtt sterke fÞlelser for han. Vi driver Ä smÄ flÞrter og sniker oss til tilfeldige samtaler pÄ fester, mye Þyekontakt osv. Ingen ting har skjedd enda... er livredd for det. Spesielt nÄr det er alkohol involvert. Det er jo min mann jeg vil ha... uaÊÊÊ...blir helt stressa... mÄ fÄ bort de fÞlelsene fÞr det blir oppdaget og gÄr ut over forholdet vÄrt. Noen som har opplevd dette fÞr? Hva gjorde dere for Ä bli kvitt fÞlelsene? Er det et tegn pÄ at jeg bÞr skifte mann? HÄper noe kan svare, for dette er noe jeg ikke kan fortelle en levende sjel. Blir helt dÄrlig bare av Ä skrive det her. Anonymkode: 41ba7...ffa
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #2 Skrevet 7. mai 2019 Slutt med Ä fore tiltrekningen slik du/dere gjÞr nÄ. Det er bare et tidsspÞrsmÄl fÞr andre oppdager tiltrekningen mellom dere. Jeg vet om ett par som mÞttes da begge to var nygifte, begge var sterkt mot utroskap, men der var det sÄ sterkt at begge gikk ut av sine forhold - og de er lykkelige sammen i dag, 25-30 Är etter. Men enkelt var det ikke. De sa ogsÄ at det som trolig hjalp dem var at de ikke hadde sex sammen og ikke trÄkket over noen grenser fÞr de var frie fra hverandre. Midt oppi det hele forsÞkte de Ä beholde respekten for sine respektive partnere, de mÞttes kun med andre rundt, type pÄ kafé hvor de snakket sammen, men begrenset kontakten til begge hadde gÄtt fra sine respektive partnere. Men de sa ogsÄ at de visste fra fÞrste Þyekontakt at det de hadde var noe langt mer enn bare en forelskelse, og de hadde ingen tvil. Men for de fleste vil jo en forelskelse gÄ over. De fleste jeg vet som har vÊrt der du er, de har det ikke gÄtt sÊrlig bra med. Tenk litt over hvordan dere behandler deres respektive partnere. Han har samboer og barn, likevel flÞrter han med deg, sniker seg unna for Ä mÞte deg pÄ fester osv. Ikke bare dÄrlig gjort overfor samboeren hans, men han er ogsÄ veldig respektlÞs overfor sin kompis, din samboer. Samme med deg og samboeren din ogsÄ. Jeg ville sluttet Ä drikke alkohol nÄr kompisen til samboeren din er i nÊrheten, gjerne unngÄtt festene han er pÄ i det hele tatt. Ikke sneket meg bort med ham og ikke flÞrtet. Istedenfor ville jeg begynt Ä fokusere pÄ samboeren din, pÄ alle gode sidene som gjorde at du falt for ham, hvorfor du har hatt det godt med ham osv. Og sÄ begynt Ä gjÞre mer kjÊresteting sammen med ham fremover, alt fra Ä gi mer nÊrhet i hverdagen til Ä planlegge ting sammen, gÄ turer, leie hverandre, kysse, romantiske stunder. For Ä minne deg pÄ hva du faktisk har og at det kanskje ikke er verdt Ä risikere Ä miste ham - for du risikerer Ä miste ham ganske raskt om det blir oppdaget hvordan du og kompisen hans flÞrter. Anonymkode: aa10f...a3b
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2019 #3 Skrevet 8. mai 2019 Helt sant det du skriver. Takk.đ Vet liksom ikke hva jeg skal svare, sĂ„ like greit Ă„ la vĂŠre... Kanskje. Anonymkode: 41ba7...ffa
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2019 #4 Skrevet 8. mai 2019 Jeg tenker at sÄ lenge du elsker mannen din i bunn og stort sett er fornÞyd med forholdet, sÄ er det nok bare en liten forelskelse. Selv om man er gift sÄ betyr jo ikke det at man aldri mer blir forelsket! Jeg har en gammel flamme jeg enda har fÞlelser for. Hvis jeg ser han, snakker med han eller mÞter han sÄ blusser fÞlelsene opp igjen. Jeg tenker at man kan kose seg litt med fÞlelsen av Ä vÊre litt forelsket og litt sommerfugler i magen, sÄ lenge man aldri gjÞr noe mer. Derfor har jeg ingen kontakt med han som ikke er min mann. Jeg elsker virkelig mannen min og kunne aldri ha byttet han med noen. Forelskelser er jo gjerne sÄnn at de stormer, men det legger seg etter hvert. Dag for dag sÄ minsker det litt og til slutt sÄ har du ikke disse fÞlelsene mer. Det tar bare litt tid. Men jeg ville droppen kontakt med han andre fyren. Ikke noe godt kommer ut av "Ä mate fÞlelsene". Anonymkode: fec79...4fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ