Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #1 Skrevet 7. mai 2019 Og kom borti liker-knappen på et bilde til en som datteren min dater 🙈trykket en gang til superfort, men får han opp varsel om det? Hjelpe meg! Anonymkode: cca3c...261
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #2 Skrevet 7. mai 2019 😂 flaut ! Få en venninne til å gjøre det samme på et av dine bilder. Så ser du hva som skjer. Men trooor nok han får varsel😬😱 Anonymkode: a7afc...698
~Kiwi~ Skrevet 7. mai 2019 #3 Skrevet 7. mai 2019 Ja, han får opp varsel. Og enda kleinere blir det når han ser at du fjernet det igjen 😂
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #4 Skrevet 7. mai 2019 Neida, får ikke varsel på det så lenge du fjerner det Anonymkode: c92dd...c60
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #5 Skrevet 7. mai 2019 Han får opp varsel! 😄 Du får bare krysse fingrene, og håpe han er så populær, at det varselet drukner i mange andre varsel! 😅 Anonymkode: cbd1f...3fc
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #6 Skrevet 7. mai 2019 Haha, ja, jeg skal stå i det jeg, det er vel verre for datter 🤪hun blir ikke imponert over mamma🥰 Men nå svarer dere forskjellig her, så da er jeg jo like langt. Hi Anonymkode: cca3c...261
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #7 Skrevet 7. mai 2019 Jeg gjorde det samme med eksen!🙈🙈 Jeg var for lenge borti bildet eller trykket to ganger, eller noe sånt. Jeg fjernet med en gang, men aner ikke om han fikk varsel, eller om han fikk det med seg🙄 Anonymkode: c7f19...f7b
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #8 Skrevet 7. mai 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han får opp varsel! 😄 Du får bare krysse fingrene, og håpe han er så populær, at det varselet drukner i mange andre varsel! 😅 Anonymkode: cbd1f...3fc Nå kom jeg på at vi har jo forskjellig etternavn, datter og jeg, altså.Han skjønner kanskje ikke hvem jeg er, hvis han ikke sjekker kontoen min. Anonymkode: cca3c...261
~Kiwi~ Skrevet 7. mai 2019 #9 Skrevet 7. mai 2019 På Instagram får man varsel uansett, jeg har testet det før. Litt flaut, men du får ta det med et smil 😂
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 7. mai 2019 #10 Skrevet 7. mai 2019 Jeg har gjort det samme en gang🤪 det var en fersk kjæreste av datteren min. Så han visste jo hvem jeg var. Sa aldri noe, selv når han var på besøk, kom liksom ikke inn på temaet på en grei måte😂😂 ja ja🤷♀️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå