Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #1 Skrevet 7. mai 2019 Her pĂ„ skolen har de noe som kalles sosial lekse.Klassen deles inn i grupper og det er hver sin gang Ă„ arrangere noe en ettermiddag med de pĂ„ gruppa. Flere som har det?Jeg synes det er mest mas.Jeg tenker at unga er ilag hele dagen pĂ„ skolen og mange av de pĂ„ samme trening pĂ„ ettermiddagen samt.bursdagsfeiringer og div. Jeg kan skjĂžnne at de gjĂžr det for at alle skal fĂžle seg inkludert, men akkurat i vĂ„r klasse er de veldig flinke Ă„ se hverandre og fĂ„ alle med pĂ„ leken. Jeg sliter med Ă„ finne pĂ„ ting som passer til alle ogsĂ„, fĂžler det blir pressđEr jo som ei bursdagsfeiring...... Anonymkode: 07cbe...086
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #2 Skrevet 7. mai 2019 Du trenger ikke gjÞre det til mas. La barna leke i hagen, hoppe pÄ trampoline, brettslipp, tur i skog og mark osv. Og ang. mat, sÄ trenger de ikke mer enn litt kjeks og saft el.l. Bare gi beskjed til de andre foreldrene, slik at barna ikke kommer sultne. Anonymkode: 94875...3e7
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #3 Skrevet 7. mai 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du trenger ikke gjÞre det til mas. La barna leke i hagen, hoppe pÄ trampoline, brettslipp, tur i skog og mark osv. Og ang. mat, sÄ trenger de ikke mer enn litt kjeks og saft el.l. Bare gi beskjed til de andre foreldrene, slik at barna ikke kommer sultne. Anonymkode: 94875...3e7 Hva er brettslipp? Anonymkode: 94e7f...e43
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #4 Skrevet 7. mai 2019 Det hÞres ut som det som til vanlig kalles vennegruppe. Det er jo for at de skal fÄ bedre kontakt i mindre grupper. Her var det "avtalt" at man ikke skulle organisere sÄ mye. Det var enten middag eller kveldsmat, som barna ofte fikk vÊre med Ä lage og sÄ skulle de aktivisere seg mest mulig selv. Men man har sÄklart oppsyn med de sÄnn at man ser at alle er med og at ikke noen holdes pÄ sidelinjen. Den dagen vi hadde det var vi ute. Bra vÊr, sÄ vi fyrte i bÄlpanna, laget pinnebrÞd og grillet pÞlser. Ungene lekte i hagen pÄ egen hÄnd. Anonymkode: f915a...d2f
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #5 Skrevet 7. mai 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er brettslipp? Anonymkode: 94e7f...e43 Ups! Skulle stĂ„ brettspill! đ Anonymkode: 94875...3e7
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #6 Skrevet 7. mai 2019 Det kalles lekegrupper her, men skolen kan ikke tvinge noen til det. Her tok det helt av for enkelte, og dÞde ut for andre.  Det er et forferdelig styr for familier med mange fritidsaktiviteter. Derfor dÞde det ut for de fleste. Og fordi noen ikke tok ansvar, slik det alltid er. Anonymkode: 8341b...5e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ