Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #1 Skrevet 7. mai 2019 Erfaringer med bruk av gartner? Har ingen snev av grønne fingre og vurderer å skaffe en gartner. Anonymkode: 443d7...3af
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #2 Skrevet 7. mai 2019 Da skaffer du en gartner. Anonymkode: 8c7f9...e52
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #3 Skrevet 7. mai 2019 Jeg har en jeg kan ringe ved behov. Han er anleggsgartner og fikser plen når den er ødelagt, klipper hekken, planter busker og trær... Anonymkode: abe47...abe
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #4 Skrevet 7. mai 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har en jeg kan ringe ved behov. Han er anleggsgartner og fikser plen når den er ødelagt, klipper hekken, planter busker og trær... Anonymkode: abe47...abe Betaler du han fra gang til gang? Eller hvordan gjør dere det? Og hvor mye betaler du? Jeg ønsker noen som kan plante noen fine blomster også. Og se til de jeg allerede har. Klippe hekk, luke opp ugress, stusse busker osv. Anonymkode: 443d7...3af
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #5 Skrevet 7. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Betaler du han fra gang til gang? Eller hvordan gjør dere det? Og hvor mye betaler du? Jeg ønsker noen som kan plante noen fine blomster også. Og se til de jeg allerede har. Klippe hekk, luke opp ugress, stusse busker osv. Anonymkode: 443d7...3af Nei han gjør det gratis. Vil tippe det hadde liggi på en 600 kr timen om han tok betalt, pluss evt materialer. Anonymkode: abe47...abe
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #6 Skrevet 7. mai 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei han gjør det gratis. Vil tippe det hadde liggi på en 600 kr timen om han tok betalt, pluss evt materialer. Anonymkode: abe47...abe En anleggsgartner som jobber gratis? Anonymkode: 94113...0c3
Superdolly Skrevet 7. mai 2019 #7 Skrevet 7. mai 2019 48 minutter siden, Anonym bruker skrev: En anleggsgartner som jobber gratis? Anonymkode: 94113...0c3 Kanskje det er kjæresten hennes, broren hennes, faren hennes, en venn av henne, en nabo av henne, noen hun kjenner litt som hun gjør en tjeneste for til gjengjeld?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2019 #8 Skrevet 8. mai 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: En anleggsgartner som jobber gratis? Anonymkode: 94113...0c3 Ja altså det er en i familien. Men han stiller med mannskap når det trengs og jobber gratis. Han har ordna hele hagen, revet den opp og ordnet den på nytt med belegningsstein og plen og hekker og busker. Vi betalte bare for materialene til innkjøpspris så jeg aner ikke hva det ville kosta om jeg skulle leid inn eksternt. Men utfra hva han har snakket om før ligger de på rundt 600 kr timen Anonymkode: abe47...abe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå