Gå til innhold

Typen til venninnen min er ikke så snill....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd å nå frem mange ganger men det hjelper ikke. Hun «ser» problemet der og da når vi snakker men han snakker henne rett rundt igjen etterpå. 

Hun bor 6t kjøretur fra meg og ser henne ikke så ofte da vi har en travel hverdag. Jeg og mannen min var på besøk for en tid tilbake siden, da oppførte fyren seg rart! Han hang over henne som en 2åring gjør på mammaen sin, det samme gjør han da hun er i tlf med meg!! Hun blir tydelig irritert, han skulle da vi var der plutselig dra gubben min med ut. Der det var hemmelig hva de skulle.... mannen min fortalte etterpå hva som skjedde, typen til venninnen min hadde kjøpt narkotika og da de var på vei dit hadde han også sittet å skrevet med andre jente. Dette er en mann på 38år, men 3barn!

Problemet er at jeg står mellom tilliten til mannen min som jeg lovet ikke si jeg viste om dette, til venninnen min! Og at jeg føler jeg må si noe til henne!  Jeg er redd jeg kommer til å bli dratt inn i et helvetes spetakkel, han er en manipulator uten sidestykke og ser for meg at han kommer til å lage bråk av dette og kanskje det skader vårt venninne forhold! 

Hjelp, hva skal jeg gjøre??? 

Anonymkode: 6d30f...9ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville oppmuntret henne til å kontakte et krisesenter for å prate noen der. De er der også for rådgivning.

Ellers ville jeg faktisk ha vurdert å sende en anonym melding til barnevernet (om de har barn hjemme hos seg) og meldt at han bruker narkotika og at han driver med psykisk vold og kontrollregimer og isolering av samboeren sin. Det kan få noe til å skje, og din venninne får muligheten til å snakke med noen uten ham tilstede.

Anonymkode: 47a5b...ce6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...