Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #1 Skrevet 7. mai 2019 Samboers mor heter Idun, og han ønsker å kalle den lille i magen opp. Jeg er litt usikker på navnet pga assosiasjoner til ketsjup 🙈 Finnes det noen andre navn vi kan bruke som oppkalling? Gutt og jente navn Anonymkode: 689d1...218
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #2 Skrevet 7. mai 2019 Enig med ketsjup-tanken. (og litt sært ønske fra samboeren din) Bruk forbokstav. Ble gjort i en tidligere generasjon i min familie. Gutt: Iver, Ivar, Idar Jente: Ida, Inger, Ingrid Anonymkode: 57557...0be
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #3 Skrevet 7. mai 2019 Skjønner ketchup-greia, men det er et vakkert navn! Om jeg skulle kalle opp barnet ville jeg jo brukt det reelle navnet, å finne et lignende blir jo bare rart og heller ikke oppkalling. Anonymkode: 4c3b5...9b5
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #4 Skrevet 7. mai 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skjønner ketchup-greia, men det er et vakkert navn! Om jeg skulle kalle opp barnet ville jeg jo brukt det reelle navnet, å finne et lignende blir jo bare rart og heller ikke oppkalling. Anonymkode: 4c3b5...9b5 Enig i dette. Anonymkode: 7f4b3...48a
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #5 Skrevet 7. mai 2019 Jeg synes Idun er kjempefint jeg 😁 Fint norrønt navn. Iduns epler tenker jeg på. Hvorfor må alle hete Emma og Ea ? Anonymkode: 31de4...9a8
~Kiwi~ Skrevet 7. mai 2019 #6 Skrevet 7. mai 2019 Navnet har en veldig fin betydning da. 🥰 Id = igjen/på nytt og Un = elsket "Elsket igjen" 😍 Jeg syns det er et fint navn, men jeg skjønner bekymringen angående ketsjup. Men unger vil alltid finne et eller annet å erte for dersom de går inn for det... Om det ikke er navn, så kan det gå på utseende, klær osv Ida er jo også ganske likt 👍
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #7 Skrevet 7. mai 2019 Kva med eit dobbeltnamn? Idun Elisabeth, Idun Helen, Idun Katrine osv... Anonymkode: c081b...e9a
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #8 Skrevet 7. mai 2019 Kjenner to nydelige folk som heter Idunn (med to n-er). Kunne ikke falt meg inn å tenke på ketsjup sånn bortsett fra akkurat da vi ble introdusert, knapt da. Det blir vel litt det samme som Nora, et kjempepoppis navn som også er et syltetøymerke? Idunn er dritkult! Anonymkode: beb5d...852
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #9 Skrevet 7. mai 2019 Idun er 1000 ganger finere enn Ida. gå for det! Anonymkode: 9209b...4d7
soleia Skrevet 7. mai 2019 #10 Skrevet 7. mai 2019 Idunn er eit nydeleg namn. Første gang tenkjer ein kanskje ketchup, men etterpå er det denne jenta. Det er iallefall mi erfaring med å møte nokon med det namnet.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #11 Skrevet 7. mai 2019 Hva med Lidun? Kjenner en kjempesøt jente med det navnet Anonymkode: 0a000...ce1
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #12 Skrevet 7. mai 2019 Tenkte ketchup med en gang jeg så dette temaet. Navnet er fint, men ikke heldig mtp at hun kommer til å få kallenavnet ketchup av andre unger. Ville styrt unna navn det kan harseleres med som dette Anonymkode: e1340...5c4
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #13 Skrevet 7. mai 2019 48 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tenkte ketchup med en gang jeg så dette temaet. Navnet er fint, men ikke heldig mtp at hun kommer til å få kallenavnet ketchup av andre unger. Ville styrt unna navn det kan harseleres med som dette Anonymkode: e1340...5c4 Hva med alle de som heter Nora da? Jeg har aldri hørt noen kalle de for ting. Alle navn kan harseleres med, hvis noen går inn for det. Anonymkode: 7f4b3...48a
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #14 Skrevet 7. mai 2019 Idag blir alle navn harselert med uansett tenker jeg. Jeg kjenner en Idun, det er et nydelig navn! At en ketsjup skal ødelegge det blir bare dumt. Dattera mi heter Marie, hun ble da en kjeks😂 Det gjorde ikke henne noe hvertfall.😂 Anonymkode: d15a2...f0a
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2019 #15 Skrevet 8. mai 2019 Om dere har et etternavn på K hadde jeg ikke brukt navnet. Om dere ikke har det så kan det brukes men med et navn nr to. Da har hun et valg om hun selv opplever det problematisk. Anonymkode: 4047e...bb1
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2019 #16 Skrevet 8. mai 2019 Idun er kjempefint 🙂, synes ikke det gjør noe at det også er ett ketsjup merke. Anonymkode: a0b86...b7c
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2019 #17 Skrevet 8. mai 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva med Lidun? Kjenner en kjempesøt jente med det navnet Anonymkode: 0a000...ce1 Hjemmesnekra navn er helt krise! Gå for Idun hi, kjenner en Idun og det navnet blir helt naturlig og tenker overhodet ikke på noe ketsjup om henne. Ville valgt det selv hvis jeg fikk en datter, men har tre sønner så fikk ikke den muligheten 😉 Anonymkode: 3ebf5...fd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå