Gå til innhold

Om nye kjæresten sier

Anbefalte innlegg

Skrevet

At en aldri veit om en går tilbake til eksen, hadde du brydd deg? 

Anonymkode: 4612a...a62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha-ha... seriøst???

Da hadde jeg ønsket ham god tur tilbake til eksen!!!

Du kan ikke seriøst ha en slik kjæreste, han er jo ikke i det forholdet med deg. Sett langt mer pris på deg selv, da finner du også en kjæreste som bryr seg langt mer om deg. Men denne mannen er ikke den mannen.

Anonymkode: 0ab28...73c

Skrevet

Eh, ja. Jeg hadde brydd meg. 

Anonymkode: 12eca...cf3

Skrevet

Da er han jo ikke ferdig med eksen. Jo, jeg vet at jeg aldri hadde gått tilbake!

Anonymkode: 95a54...788

Skrevet

Snakket han om seg selv , eller om deg og din eks ?

Anonymkode: ea943...574

Skrevet

Ja klart jeg hadde brydd meg. 

Hadde også spurt: " hva mener du med det? Kunne du tenke deg å gå tilbake?" 

Pinlig for han....! Hjelpes! Så korte antenner! 

Anonymkode: 76d4b...e04

Skrevet

Han nevnte blant annet at en aldri veit hvordan livet blir og om noen av oss noen gang går tilbake til eksen(e).

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han nevnte blant annet at en aldri veit hvordan livet blir og om noen av oss noen gang går tilbake til eksen(e).

Har du sagt noe som helst som skulle tilsi at du vil tilbake til din eks, da?

Hvis ikke snakker han kun på egne vegne - og med det forteller han deg veldig tydelig at du egentlig er et andrevalg, at hvis han får mulighet til det så går han tilbake.

Å si at man aldri vet hva som skjer i fremtiden med det forholdet dere er i, det er nå en ting. Men å si at han kanskje går tilbake til eksen viser at han ikke er helt i det forholdet dere har. For han holder åpent muligheten for å gå tilbake til eksen.

Hva mener du om dette?

Skrevet

Jeg sa at jeg er sikker på at meg og min eks ikke kan være noe annet enn det er nå. 

Jeg satte spørsmåltegn til det han sa og da sa han at han vil ikke ha eksen. Det er meg han vil være med og elsker. Eksen er et lukket kapittel. 

Men jeg ble faktisk lei meg og usikker. 

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg sa at jeg er sikker på at meg og min eks ikke kan være noe annet enn det er nå. 

Jeg satte spørsmåltegn til det han sa og da sa han at han vil ikke ha eksen. Det er meg han vil være med og elsker. Eksen er et lukket kapittel. 

Men jeg ble faktisk lei meg og usikker. 

Deg han vil være med og elsker inntil han får en ny sjanse hos eksen, da, eller?

Jeg hadde faktisk ikke orket å bruke mer av tiden min på en mann som fremdeles ikke er ferdig med eksen - for det mener jeg han ikke er så lenge han holder åpent tanken på å bli sammen med eksen. Hadde eksen virkelig vært et lukket kapittel, som han sier, da hadde han aldri sagt det han sa.

Skrevet

Høres ut som han er sjalu og usikker på DeG og eksem din.. 

Anonymkode: 58eb3...178

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Høres ut som han er sjalu og usikker på DeG og eksem din.. 

Eksen🤣

Skrevet

Er sant som han sier. En veit aldri. Selv har jeg og ex mann funnet tilbake etter 15 år❤️ Trodde aldri det skulle skje etter alt det vi har opplevd.

Anonymkode: a7c79...0e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...