Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #1 Skrevet 7. mai 2019 Har funnet dressjakke,skjorte og dressbukse til totalt bare 150 kr brukt fra en på finn.no. Problemet er bare at dressjakken er stripete mens dressbuksen er helt vanlig sort bukse uten striper. Ser det dumt ut at det ikke er likt? Anonymkode: f21b2...9ae
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #2 Skrevet 7. mai 2019 Nei, det hadde jeg aldri tenkt over - i så fall hadde jeg nok trodd at det var sånn med hensikt. Fin dress! Anonymkode: 616a0...1fb
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #3 Skrevet 7. mai 2019 Neida det ser helt fint. Ser ut som det skal være sånn, ja- Anonymkode: 8ac83...df7
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #4 Skrevet 7. mai 2019 Nei, det er helt greit. Anonymkode: a3911...531
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #5 Skrevet 7. mai 2019 Jeg kan ikke se det engang, det går nok fint Anonymkode: 617f0...bb5
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #6 Skrevet 7. mai 2019 Han er foresten 7 år. Han skal i konfirmasjon på far sin side i helgen å han er sååå nøye på at alt må være perfekt,han skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kjøper en ny dress til 1500 kr. Har ikke så god råd så å kjøpe ny dress er ikke ett alternativ. Kom over denne dressen på bildet å den selges til bare 150 kr totalt pga at den delene ikke matcher helt. Anonymkode: f21b2...9ae
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #7 Skrevet 7. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Han er foresten 7 år. Han skal i konfirmasjon på far sin side i helgen å han er sååå nøye på at alt må være perfekt,han skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kjøper en ny dress til 1500 kr. Har ikke så god råd så å kjøpe ny dress er ikke ett alternativ. Kom over denne dressen på bildet å den selges til bare 150 kr totalt pga at den delene ikke matcher helt. Anonymkode: f21b2...9ae Men hvorfor har du ikke sagt til pappaen at han får kjøpe dress til han selv? Anonymkode: 617f0...bb5
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #8 Skrevet 7. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Han er foresten 7 år. Han skal i konfirmasjon på far sin side i helgen å han er sååå nøye på at alt må være perfekt,han skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kjøper en ny dress til 1500 kr. Har ikke så god råd så å kjøpe ny dress er ikke ett alternativ. Kom over denne dressen på bildet å den selges til bare 150 kr totalt pga at den delene ikke matcher helt. Anonymkode: f21b2...9ae Han kommer til å bli kjempefin 🙂 Anonymkode: 8ac83...df7
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #9 Skrevet 7. mai 2019 Så kjempefint ut det! 👍🏼 Anonymkode: 74660...24d
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #10 Skrevet 7. mai 2019 Si til pappaen at det skal være sånn (om han spør da), om han tviler sier du at det er populært og selges i alle barneforretningene Gutten kommer til å bli kjempefin. Anonymkode: a3911...531
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #11 Skrevet 7. mai 2019 Hun som skulle selge dressen hadde faktisk med vilje kjøpt ulik dressjakke og dressbukse for hun syns det var stilig. Tror jeg bare satser på den dressen jeg. Anonymkode: f21b2...9ae
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #12 Skrevet 7. mai 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Men hvorfor har du ikke sagt til pappaen at han får kjøpe dress til han selv? Anonymkode: 617f0...bb5 Han mener han betaler sååå mye i barnebidrag så han vil ikke betale noe som helst. Anonymkode: f21b2...9ae
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #13 Skrevet 7. mai 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han mener han betaler sååå mye i barnebidrag så han vil ikke betale noe som helst. Anonymkode: f21b2...9ae Skikkelig sjarmør...Hvis jeg ikke husker helt feil fra et tidligere innlegg om dette, så har gutten finklær, men ikke dress. Far kan jo ikke forlange at du skal kjøpe nye klær, bare fordi han ikke er forbøyd med de andre finklærne. Men uansett, så ser dressen fin ut, og 150 kr er et kupp. Han kommer til å bli kjempefin Anonymkode: 617f0...bb5
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #14 Skrevet 7. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Skikkelig sjarmør...Hvis jeg ikke husker helt feil fra et tidligere innlegg om dette, så har gutten finklær, men ikke dress. Far kan jo ikke forlange at du skal kjøpe nye klær, bare fordi han ikke er forbøyd med de andre finklærne. Men uansett, så ser dressen fin ut, og 150 kr er et kupp. Han kommer til å bli kjempefin Anonymkode: 617f0...bb5 Samme fyr nektet plent å kjøpe burdagsgave når småen skulle i bursdag til en i klassen når det var hans helg. Han sitter å krangler om en gave til 50 kr,når han selv tjener over 500.000 kr syns bare det blir for dumt. Ja stemmer at det også var mitt innlegg,vi har finklær fra før av men ikke full dress. Jeg tenker at dress ikke heller er nødvendig når han kunne brukt en pen bukse og en pen skjorte,men det var ikke bra nok i konfirmasjon ifølge far. Anonymkode: f21b2...9ae
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #15 Skrevet 7. mai 2019 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Samme fyr nektet plent å kjøpe burdagsgave når småen skulle i bursdag til en i klassen når det var hans helg. Han sitter å krangler om en gave til 50 kr,når han selv tjener over 500.000 kr syns bare det blir for dumt. Ja stemmer at det også var mitt innlegg,vi har finklær fra før av men ikke full dress. Jeg tenker at dress ikke heller er nødvendig når han kunne brukt en pen bukse og en pen skjorte,men det var ikke bra nok i konfirmasjon ifølge far. Anonymkode: f21b2...9ae Da er det pappas problem. Anonymkode: 617f0...bb5
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #16 Skrevet 7. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Da er det pappas problem. Anonymkode: 617f0...bb5 Til syvende og sist er det jo guttens problem, dersom han liker å pynte seg og opplever at han ikke har fine klær. Hadde det på samme måten med egne barn og deres far. Takk og lov for finn! Og dette antrekket var stilig Anonymkode: 616a0...1fb
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #17 Skrevet 7. mai 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Til syvende og sist er det jo guttens problem, dersom han liker å pynte seg og opplever at han ikke har fine klær. Hadde det på samme måten med egne barn og deres far. Takk og lov for finn! Og dette antrekket var stilig Anonymkode: 616a0...1fb Men han har jo fine klær Anonymkode: 617f0...bb5
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #18 Skrevet 7. mai 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Til syvende og sist er det jo guttens problem, dersom han liker å pynte seg og opplever at han ikke har fine klær. Hadde det på samme måten med egne barn og deres far. Takk og lov for finn! Og dette antrekket var stilig Anonymkode: 616a0...1fb Gutten vår hadde mye heller likt å gå med en penbukse og skjorte enn å gå med hel dress. Hadde han fått velge selv så hadde han gått i dinosaurgenser og joggebukse Anonymkode: f21b2...9ae
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #19 Skrevet 7. mai 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Så kjempefint ut det! 👍🏼 Anonymkode: 74660...24d Da satser jeg på å kjøpe det Anonymkode: f21b2...9ae
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #20 Skrevet 7. mai 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Gutten vår hadde mye heller likt å gå med en penbukse og skjorte enn å gå med hel dress. Hadde han fått velge selv så hadde han gått i dinosaurgenser og joggebukse Anonymkode: f21b2...9ae Så lenge barna selv liker klærne sine, er det jo greit. Anonymkode: 616a0...1fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå