Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så gøy! Etter mange år med endel kilo for mye har jeg endelig klart å endre livsstil , trene regelmessig og spise mer riktig! På 2,5 mnd har jeg gått ned 10 kg, og gått fra XL og 44 til M og 38/ 40. 8,5 kilo igjen ca så har jeg nådd målet:) 

Anonymkode: b6735...973

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow! Så flink du er😁😁😍💪🏼💪🏼💪🏼

Anonymkode: 11c01...95c

Skrevet

Wow! Det er faktisk sykt imponerende! 😱 Gratulerer så mye, fantastisk bra jobba 💪🥳

Anonymkode: 9bfa6...ab7

Skrevet

Jeg også! 10 kilo på 50 dager. Har mer enn deg å ta av, så er nok ikke i mål før på nyåret.

Anonymkode: 9f611...ade

Skrevet

Så flinke dere er! Har dere noen tips å dele? Jeg spiser ikke godis og brus, trener ca 3-4 ganger PR uke men vekta står helt stille😭

Anonymkode: 03d09...235

Skrevet

Woop-woop! Godt jobbet! :)

Skrevet
7 hours ago, Anonym bruker said:

Er så gøy! Etter mange år med endel kilo for mye har jeg endelig klart å endre livsstil , trene regelmessig og spise mer riktig! På 2,5 mnd har jeg gått ned 10 kg, og gått fra XL og 44 til M og 38/ 40. 8,5 kilo igjen ca så har jeg nådd målet:) 

ok

Anonymkode: 2d62a...47e

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

ok

Anonymkode: 2d62a...47e

Hva er poenget med å komme med et sånt svar?

Det er kjempebra jobba hi, gøy når det går rette veien :) 

Anonymkode: 16355...cec

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gratulerer 😁 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...