Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #1 Skrevet 7. mai 2019 Jeg satt og sydde i går, på symaskin mi. Hatt den i mange år. Så skulle jeg bytte til glidelåsfot. Jeg løsnet den som sto på, og satte på den andre. Så hadde jeg satt den på feil. Og så døde hjernen min. Ikke pokker om jeg skulle greie få løs foten😲😲. Jeg måtte frem med bruksanvisningen. Jeg har hatt sånn en gang før også. Jeg greide ikke forstå hvordan BILEN fungerte. En automat. 2 fellestrekk for disse hendelsene: psykisk stress. Mest på hjemmebane, men også noe på jobben. Usikker jobbfremtid. Men å glemme slike elementære ting da? Skremmende! Tør ikke kjøre😯. Har hatt fri i mange dager nå, og er enda helt utslitt i kroppen. Kavet meg opp og sendte avgårde yngstemann til skolen, rett tilbake til senga igjen. Men sover jeg nå er det bare marerittene som kommer. Så det tør jeg ikke. Anonymkode: e0e35...4c1
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #2 Skrevet 7. mai 2019 Dette hadde jeg tatt opp med fastlegen. Jeg har samme problemer. Anonymkode: 25b97...e1d
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #3 Skrevet 7. mai 2019 Ta en tur til legen. Anonymkode: 082ea...f60
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2019 #4 Skrevet 7. mai 2019 Hva kan han gjøre da? Ser sammenheng i dette, men hvorfor glemmer jeg sånt? Kan også stoppe opp i en samtale og ikke ane hva jeg snakket om eller hva jeg skulle til å si. Så lett å distrahere. Anonymkode: e0e35...4c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå