Anonym bruker Skrevet 6. mai 2019 #1 Skrevet 6. mai 2019 Jeg sliter sånn med kraftig helseangst etter fødselen. Flydd inn og ut hos lege flere ganger uten å bli tatt seriøst. Jeg har fått ledd og skjelettsmerter, synsforstyrrelser, kvalme, merkelig hodepine, tett nese (i flere mnd), klump i halsen, slim med litt blod når jeg hoster opp i vasken noen ganger, smerter rundt tenner, sår i munnen, klump i munnen, ilinger i lår, hodet, arm, smerter i skuldre, press i brystet, smerte i øret og enda mer... Orker nesten ingenting og sliter med å fokusere på noe som helst. Synet bare blender ut og jeg blir helt borte. Kan få nesten-besvimelser, og armene føles dovne. Legen ler nærmest av meg når jeg kommer med lista med symptomer. Jeg tror jeg er døende hver dag, og blir så sliten av all googling og redsel. Kreft i munnen, kreft i hodet, halsen, lymfer... leukemi, MS, revmatiske sykdommer... jeg tror jeg har vært innom alt. Skal sies at jeg får veldig lite søvn pga baby. Jeg vurderer å be om å bli henvist til psykolog for jeg orker ikke å ha det slik. Har forøvrig gode og dårlige perioder. Kan orke masse en dag og være helt ødelagt neste. Er det noen andre der ute som har det likt? Trenger litt beroligelse... Anonymkode: 3fb01...1bd
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2019 #2 Skrevet 6. mai 2019 Har du fått sjekket stoffskifte? Ikke helt uvanlig å få lavt stoffskifte etter fødsel, og symptomene kan minne litt om det. Ville også fått sjekket status på vitaminer og mineraler. Kroppen kan bli litt tappet etter et svangerskap Anonymkode: b3fc7...88b
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2019 #3 Skrevet 6. mai 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du fått sjekket stoffskifte? Ikke helt uvanlig å få lavt stoffskifte etter fødsel, og symptomene kan minne litt om det. Ville også fått sjekket status på vitaminer og mineraler. Kroppen kan bli litt tappet etter et svangerskap Anonymkode: b3fc7...88b Ja, jeg har tatt blodprøve som var helt fin. Ikke noe galt med stoffskiftet. Anonymkode: 3fb01...1bd
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2019 #4 Skrevet 6. mai 2019 Det ER slitsomt med nyfødt. Spiser du nok? Drikker du nok vann? Sover du når babyen sover? Kan kanskje være lurt å be om hjelp fra psykolog. Anonymkode: b3097...bac
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2019 #5 Skrevet 6. mai 2019 Jeg hadde det akkurat slik. Måtte nesten smile da jeg såg innlegget ditt. Fryktet kreft, ms og Als. Var også innom andre ting. Hendene og beina dovner vekk, klarte ikke fokusere på synet, svartnet av og til. Angsten forverret nok ting, kombinert med lite søvn og mye bæring av baby. Kan det være at du har fått migrene? Jeg fant i tillegg en kul under armen som forverret mine symptomer. Nå har jeg utredet kulen og baby har blitt to år. Overskuddet er tilbake og "symptomene" vekk. Men det hjalp å dra til lege å få avkreftet diverse. Det er ikke kjekt å ha det slik. Håper det går seg til med tiden når du får mer søvn ❤️ Anonymkode: 9765a...4d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå